Skravletråd februar!

det er 2 i barnehagen til Vesla. Men da jeg gikk der var det bare en avdeling der :D Så det er ikke så galt likevel :p
det er ikke galt :D det var vel 3 avdelinger på store og små når jeg gikk der, men vi var jo mye sammen. nå er de mer avsklit og heter sone og team. småbarn sone og storebarn sone. er 9 barn per team på små og 18 barn per team på store barn. det er vel 4 team på hver sone :)

Er ganske stolt av henne ja! Har jobbet i barnehage selv. Å har sitti 3 år i FAU og satt 2 år i SU i den gamle barnehagen.
Så hun og jeg snakker veldig mye om sånne ting siden vi har fokus på det med mobbing osv.
Ja, det utrolig hvor fort de begynner med sånt tull :(

Er ganske stolt av henne ja! Har jobbet i barnehage selv. Å har sitti 3 år i FAU og satt 2 år i SU i den gamle barnehagen.
Så hun og jeg snakker veldig mye om sånne ting siden vi har fokus på det med mobbing osv.
super jente <3 mobbing er det nok av :o til og med 2 åringer mobber hverandre... her har vi ikke merket noe til det på temaet til N enda :) jeg er i FAU som vara jeg da. vært litt kaos rundt FAU hos oss pga dårlig ledelse og dårlig kommunikasjon. hun startet i bhg i høst, men jeg vil være med å gjøre bhg bedre for henne og resten av barna det er viktig for meg :)

Orker ikke å lese i mellom alt :( jeg tror jeg begynner å bli syk igjen ! Det nekter jeg

det er ikke galt :D det var vel 3 avdelinger på store og små når jeg gikk der, men vi var jo mye sammen. nå er de mer avsklit og heter sone og team. småbarn sone og storebarn sone. er 9 barn per team på små og 18 barn per team på store barn. det er vel 4 team på hver sone :)
skjønner :)

I barne hagen til Vesla har de 3 avd.
liten 0-3
mellom 3-5
stor 4-6

Men de har også gupper basert på fødselsår. Siden alle begynner på samme skole tilslutt.
2010 barna (Vesla) er bjørner f.eks
2011 barna er rever.

bjørnene har skolegruppe hver dag før 11 maten
mens revene har sine ting.

Back
Topp