Sant detJa det er vel gleden med de barna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant detJa det er vel gleden med de barna
det er ikke galtdet er 2 i barnehagen til Vesla. Men da jeg gikk der var det bare en avdeling derSå det er ikke så galt likevel
![]()
Essie, fordi du bruker den!Hvilken neglelakk, og farge? ;-)
kjedelig da...Egentlig ikkestille og rolig natt..
Bra det daSant det. Han sovnet nå ihvertfall til slutt
![]()
Ja, det utrolig hvor fort de begynner med sånt tullEr ganske stolt av henne ja! Har jobbet i barnehage selv. Å har sitti 3 år i FAU og satt 2 år i SU i den gamle barnehagen.
Så hun og jeg snakker veldig mye om sånne ting siden vi har fokus på det med mobbing osv.
Hehe, da har du noe å le avJa men fy så barnslige de er
Da er dere tryggeNei alt jeg og hope med mannfolk skal kanskje tur med sein ferja t/r på lørdag![]()
Satt heldigvis ikke borte med deHehe, da har du noe å le av![]()
Får du resultater?Ja 30 days shred
super jente <3 mobbing er det nok avEr ganske stolt av henne ja! Har jobbet i barnehage selv. Å har sitti 3 år i FAU og satt 2 år i SU i den gamle barnehagen.
Så hun og jeg snakker veldig mye om sånne ting siden vi har fokus på det med mobbing osv.
Aner ikke for jeg klarer ikke se såntFår du resultater?
Hehe, ja det er jegnår vi endelig får til en tur ut alle 4, så skal du ikke drikke ?![]()
å er du toller ?![]()
Det er vel ikke noe problem ?![]()
Så brahahaha jo jeg skal jo sikkert det.![]()
hahaha viste du ikke hva Ronja jobbet med du da![]()
God formiddag og god helgGooood morgen! Endelig helg!!!!
Nei, godt vi er forskjelligeFordi alle vil ikke ha begge deler ; )
skjønnerdet er ikke galtdet var vel 3 avdelinger på store og små når jeg gikk der, men vi var jo mye sammen. nå er de mer avsklit og heter sone og team. småbarn sone og storebarn sone. er 9 barn per team på små og 18 barn per team på store barn. det er vel 4 team på hver sone
![]()
God dag søtaSåhh! god morgen alle skravlehøner...
Da er jeg oppe med to små mens mannen sover.
Øynene går fortsatt litt i kryss føler jeg.. Men en kopp kaffe burde fikse det![]()
HEI!!! DET HAR IKKE DU TID TIL!Orker ikke å lese i mellom altjeg tror jeg begynner å bli syk igjen ! Det nekter jeg

God bedringOrker ikke å lese i mellom altjeg tror jeg begynner å bli syk igjen ! Det nekter jeg