Har akkurat trentHallo hallo! Hva gjør folk denne fine formiddagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har akkurat trentHallo hallo! Hva gjør folk denne fine formiddagen?
Hoho, det ser jeg for megDet er ganske greit
15 åringen syns det er helt supert, det er jo full fest så fort hun er hjemme alene![]()
30 days shred?Å gud level to var heftig..
hahahaha! herlig.oi snakk om likt dami går i bhg jeg gikk som liten og hun ene jeg hadde jobber på sonen hennes. ikke på teamet men de sier henne er som meg. rolig, men utforsker
hehe de har nok å holde på med i bhg her når de er på tur for da stikker henne av
ped leder på 60 år må da løpe etter ser det for meg haha!
![]()
Gjør nok ikke det men typisk det skjer hver gang vi skal på besøk og han skal ha en lur før vi drarHan gjør det vel ikke akkurat med vilje![]()
Ja 30 days shred30 days shred?
oi da hva var det henne hadde drevet med da?hahahaha! herlig.
For ett par år siden var de på skogstur midt på sommeren. hadde ikke regnet på flere uker. Var knusk tørt.
Datteren min var den eneste som kom tilbake kliss våt.. INGEN skjønte hvordan hun klarte det. For det er ikke noe bekker osv der de er.
Ja det er vel gleden med de barnaGjør nok ikke det men typisk det skjer hver gang vi skal på besøk og han skal ha en lur før vi drar![]()
Det høres ut som ei super flink jente ♡hehe ja.. de sier det i barnehagen også at hun er en av de som alltid skal passe på andre.
Hun som står opp for de som kanskje blir litt mobbet eller satt utenfor.
Nei, det er utrolig herlig!Ja det pleier det, ingenting er som en liten tass som skal kose mamma ❤
det er 2 i barnehagen til Vesla. Men da jeg gikk der var det bare en avdeling deroi da hva var det henne hadde drevet med da?
det er faktisk 5 stk som jobber der som jobbet der når jeg gikk der i bhg og ei som er vikar så tilsammen 6 stk. hun ene er blitt bhg leder
Hehe, noe må man ofre for en sydenturJa hun gleder seg, syntes bare det er fryktelig dumt at hu går glipp av årets første marked![]()
Æsj, så frustrerendenope.. i dag har jeg gått først 30 min.. så nå nettopp 50 min![]()
Mangler den enda. Håper de deler ut litt på radioen.Om du finner den si fra
Veldig skummelt altsåskummelt!
Det er sånn at leieboeren sier i fra i ny og ne jaHoho, det ser jeg for meg![]()
Egentlig ikkeRandom quote. Morro på jobb i dag?
Vi får håpe detMangler den enda. Håper de deler ut litt på radioen.
Er ganske stolt av henne ja! Har jobbet i barnehage selv. Å har sitti 3 år i FAU og satt 2 år i SU i den gamle barnehagen.Det høres ut som ei super flink jente ♡