Skravletråd februar!

oi snakk om likt da :eek: mi går i bhg jeg gikk som liten og hun ene jeg hadde jobber på sonen hennes. ikke på teamet men de sier henne er som meg. rolig, men utforsker :) hehe de har nok å holde på med i bhg her når de er på tur for da stikker henne av :p ped leder på 60 år må da løpe etter ser det for meg haha! :p
hahahaha! herlig.

For ett par år siden var de på skogstur midt på sommeren. hadde ikke regnet på flere uker. Var knusk tørt.
Datteren min var den eneste som kom tilbake kliss våt.. INGEN skjønte hvordan hun klarte det. For det er ikke noe bekker osv der de er.

hahahaha! herlig.

For ett par år siden var de på skogstur midt på sommeren. hadde ikke regnet på flere uker. Var knusk tørt.
Datteren min var den eneste som kom tilbake kliss våt.. INGEN skjønte hvordan hun klarte det. For det er ikke noe bekker osv der de er.
oi da hva var det henne hadde drevet med da? :p
det er faktisk 5 stk som jobber der som jobbet der når jeg gikk der i bhg og ei som er vikar så tilsammen 6 stk. hun ene er blitt bhg leder

hehe ja.. de sier det i barnehagen også at hun er en av de som alltid skal passe på andre.
Hun som står opp for de som kanskje blir litt mobbet eller satt utenfor.
Det høres ut som ei super flink jente ♡

oi da hva var det henne hadde drevet med da? :p
det er faktisk 5 stk som jobber der som jobbet der når jeg gikk der i bhg og ei som er vikar så tilsammen 6 stk. hun ene er blitt bhg leder
det er 2 i barnehagen til Vesla. Men da jeg gikk der var det bare en avdeling der :D Så det er ikke så galt likevel :P

Det høres ut som ei super flink jente ♡
Er ganske stolt av henne ja! Har jobbet i barnehage selv. Å har sitti 3 år i FAU og satt 2 år i SU i den gamle barnehagen.
Så hun og jeg snakker veldig mye om sånne ting siden vi har fokus på det med mobbing osv.

Back
Topp