Skravletråd februar!

de er så skjønne de små altså!
Da samboeren fridde til meg gråt jeg i strie strømmer. Vesla krabbet opp på fanget mitt og skulle trøste.
"Ikke hver lei deg mamma, jeg skal passe på deg"
Gud så søtt! ♡

Problemet her er at vi ikke har begynt på noe flytting og pakking enda engang :p haha! Det bare er generelt dåååårlig plass og mye ting :p
haha da skjønner jeg at du vil flytte ja! blir det lenge til da?

haha da skjønner jeg at du vil flytte ja! blir det lenge til da?

Har ikke funnet noe enda.. Nå må vi vente og se hvor vi får bhgplass først :o får han plass der jeg jobber så kan vi jo flytte hvor som helst, får han plass her vi bor, så bør vi jo finne noe i nærheten. Da må det være gåavstand siden gubben ikke har lappen.. :o

akkurat den timen blåser jeg i om er privat for jeg trenger vudering av bekkenet mitt :)

er så lang ventetid på offentlig rundt her..... er de som har blitt operert som kommer først i køen her :/ orker ikke reise alt for langt heller .... spesielt ikke med det blodtrykket mitt

Har ikke funnet noe enda.. Nå må vi vente og se hvor vi får bhgplass først :eek: får han plass der jeg jobber så kan vi jo flytte hvor som helst, får han plass her vi bor, så bør vi jo finne noe i nærheten. Da må det være gåavstand siden gubben ikke har lappen.. :eek:
ser den.. hva håper du på selv da?

jeg husker det selv på den alderen :D barn er så koselig altså :D
Vesla går i samme barnehagen som jeg gjorde som liten. Å hu ene som jobber på avdelingen hennes jobbet der nå jeg gikk der også.
Å hun sier at hu er like aktiv som jeg var.. Så da kan jeg godt forestille meg hvordan hun er i barnehagen :P

Vesla går i samme barnehagen som jeg gjorde som liten. Å hu ene som jobber på avdelingen hennes jobbet der nå jeg gikk der også.
Å hun sier at hu er like aktiv som jeg var.. Så da kan jeg godt forestille meg hvordan hun er i barnehagen :p
oi snakk om likt da :o mi går i bhg jeg gikk som liten og hun ene jeg hadde jobber på sonen hennes. ikke på teamet men de sier henne er som meg. rolig, men utforsker :) hehe de har nok å holde på med i bhg her når de er på tur for da stikker henne av :p ped leder på 60 år må da løpe etter ser det for meg haha! :p

Er det ikke typisk. Avtalt å komme på besøk til en venninne og sønnen hennes på 6 måneder etter luren til mini. Men skal han sove? Neida. Er alltid slik når jeg avtaler noe og skal ut etter luren til mini. Da gjør han seg ekstra vanskelig og ikke søren om han skal sove. Ender med at vi blir enda senere enn hva vi skal være fordi han ikke vil sove og bare skaper seg.
Han gjør det vel ikke akkurat med vilje ;)

Back
Topp