ja plass kan fort bli mangelvareJeg er klar!haha
Hadde vært enda mer klar om vi snart fikk flytta...trenger mer plass!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja plass kan fort bli mangelvareJeg er klar!haha
Hadde vært enda mer klar om vi snart fikk flytta...trenger mer plass!![]()
er ikke bekkenet mitt ødelagt nok så ble det totalt vraket etter jeg datt. så ut som jeg hadde driti på meg eller fått noe stort bak på vei til bhg jo![]()
awww så søtt ! <3 ja de er detde er så skjønne de små altså!
Da samboeren fridde til meg gråt jeg i strie strømmer. Vesla krabbet opp på fanget mitt og skulle trøste.
"Ikke hver lei deg mamma, jeg skal passe på deg"
jeg datt ut av sengen og det gjorde at det ble totalt vraketOj, det hørtes jo ikke bra ut![]()
ja plass kan fort bli mangelvare![]()
jeg datt ut av sengen og det gjorde at det ble totalt vraket![]()
jepp vi har 2 enklesenger som er satt sammen som dobbeltseng og enda overmadrassen hadde sklidd ut så når jeg reiste meg etter å ha hentet buksen som hadde detti ned skle jeg bakover. traff ikke magen men datt på siden rett på hoften det merkes jaUffda! Nå idag?![]()
artig å se hvor omtenksomme de er i så ung alder.awww så søtt ! <3 ja de er det![]()
ja ! <3 her går det i "mamma klem" om dagenartig å se hvor omtenksomme de er i så ung alder.
hahahaha var sånn når vi flytta også. Siste uka bodde Vesla på vårt rom, for hennes rom var FULLT av esker. samme var gangenKjenner det allerede.. Føler jeg lever i tetris-verden.
For å gjøre sånn, må man først gjøre sånn... Ting står stua og stabla overalt![]()
Det er så koselig det!ja ! <3 her går det i "mamma klem" om dagenkosejente
![]()
hahahaha var sånn når vi flytta også. Siste uka bodde Vesla på vårt rom, for hennes rom var FULLT av esker. samme var gangen
jepp vi har 2 enklesenger som er satt sammen som dobbeltseng og enda overmadrassen hadde sklidd ut så når jeg reiste meg etter å ha hentet buksen som hadde detti ned skle jeg bakover. traff ikke magen men datt på siden rett på hoften det merkes ja![]()
Haha,ble sumo herSjæælsatt meg ned å så på netflix istede jeg
![]()
Burde egentlig støvsuge men orker ikke...
Den er ikke her. Lysten til å se onsdagens idol var høyereSi ifra hvis du finner den. Etterlyst den her også men finner den ikke
Oii. Gikk det bra?er ikke bekkenet mitt ødelagt nok så ble det totalt vraket etter jeg datt. så ut som jeg hadde driti på meg eller fått noe stort bak på vei til bhg jo![]()
Heldigvis sovnet hankjedelig :/ håper dere får kommet dere ut![]()
hun er jo en del større enn mi daDet er så koselig det!
Hu er veldig kosejente hu mi også.. Når hun har tid![]()
med meg og lillegutt gikk det bra medOii. Gikk det bra?
Uff ser for meg at du gikk veldig merkelig på veien![]()
Haha ja her er den ihvertfall ikke :-/. Jaja kanskje gubben finner denDen er ikke her. Lysten til å se onsdagens idol var høyere![]()