Skravletråd februar!

de er så skjønne de små altså!
Da samboeren fridde til meg gråt jeg i strie strømmer. Vesla krabbet opp på fanget mitt og skulle trøste.
"Ikke hver lei deg mamma, jeg skal passe på deg"
awww så søtt ! <3 ja de er det :D

Uffda! Nå idag? :eek:
jepp vi har 2 enklesenger som er satt sammen som dobbeltseng og enda overmadrassen hadde sklidd ut så når jeg reiste meg etter å ha hentet buksen som hadde detti ned skle jeg bakover. traff ikke magen men datt på siden rett på hoften det merkes ja :o

Kjenner det allerede.. Føler jeg lever i tetris-verden.
For å gjøre sånn, må man først gjøre sånn... Ting står stua og stabla overalt :p
hahahaha var sånn når vi flytta også. Siste uka bodde Vesla på vårt rom, for hennes rom var FULLT av esker. samme var gangen

hahahaha var sånn når vi flytta også. Siste uka bodde Vesla på vårt rom, for hennes rom var FULLT av esker. samme var gangen

Problemet her er at vi ikke har begynt på noe flytting og pakking enda engang :p haha! Det bare er generelt dåååårlig plass og mye ting :p

jepp vi har 2 enklesenger som er satt sammen som dobbeltseng og enda overmadrassen hadde sklidd ut så når jeg reiste meg etter å ha hentet buksen som hadde detti ned skle jeg bakover. traff ikke magen men datt på siden rett på hoften det merkes ja :o

Ånei! Det var nok vondt ja :(

Back
Topp