haha såpass ja
Knøtte ligger i lekegrinda og er sinna fordi han ikke klarer og demontere matta i bunn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha såpass ja
Knøtte ligger i lekegrinda og er sinna fordi han ikke klarer og demontere matta i bunn!
Vi har sånn overmadrass vi også men har aldri opplevd detovermadrassen hadde detti utenfor kanten... den er jo bare løs og laken holder den ikke plassså skulle jeg hente buksen som hadde detti på gulvet og der med detter jeg ut når jeg skal reise meg opp igjen
Du er flink altså! Jeg tror ikke jeg hadde klart detJupp i dag er det det igjen. Blir tungt for beina mine er Blytunge for tiden
litt mer.. men ikke myefikk du sovet mer i natt eller like dårlig? :/
Så bra!God morgen. Da var frokost inntatt, mini herjer rundt på gulvet enn så lenge og ute snør/sludder det og er nok like glatt idag som igår kveld. Mini sov i egen seng frem til 5 tiden i natt som er ny rekord
![]()
jepp... veldig aktiv liten krabat jeg har skjønner duhaha såpass ja![]()
opplever det stadig vekk, men hadde ikke sett att denne hadde sklidd utVi har sånn overmadrass vi også men har aldri opplevd detgodt det gikk bra da!
SjæælLeter etter lyst til å gjøre husarbeid...
kjedelig når man ikke får sove godt om nattalitt mer.. men ikke mye![]()
Si ifra hvis du finner den. Etterlyst den her også men finner den ikkeLeter etter lyst til å gjøre husarbeid...
kjedelig :/ håper dere får kommet dere utEr det ikke typisk. Avtalt å komme på besøk til en venninne og sønnen hennes på 6 måneder etter luren til mini. Men skal han sove? Neida. Er alltid slik når jeg avtaler noe og skal ut etter luren til mini. Da gjør han seg ekstra vanskelig og ikke søren om han skal sove. Ender med at vi blir enda senere enn hva vi skal være fordi han ikke vil sove og bare skaper seg.
ahaopplever det stadig vekk, men hadde ikke sett att denne hadde sklidd utvi har 2 enklesenger mot hverandre og ikke en dobbelseng om du skjønner
![]()
haha datteren min så etter meg også sa henne "går det bra mamma? trøste mamma. herregud så søt <3ahada skjønner jeg litt mer
![]()
ja. blir så redusert dagen etter!kjedelig når man ikke får sove godt om natta![]()
de er så skjønne de små altså!haha datteren min så etter meg også sa henne "går det bra mamma? trøste mamma. herregud så søt <3
hehe ja det er bare å forberede seg![]()