Skravletråd februar!

overmadrassen hadde detti utenfor kanten... den er jo bare løs og laken holder den ikke plass :p så skulle jeg hente buksen som hadde detti på gulvet og der med detter jeg ut når jeg skal reise meg opp igjen
Vi har sånn overmadrass vi også men har aldri opplevd det :P godt det gikk bra da!

God morgen :-). Da var frokost inntatt, mini herjer rundt på gulvet enn så lenge og ute snør/sludder det og er nok like glatt idag som igår kveld. Mini sov i egen seng frem til 5 tiden i natt som er ny rekord :-)
Så bra! :)

Leter etter lyst til å gjøre husarbeid...

Vi har sånn overmadrass vi også men har aldri opplevd det :p godt det gikk bra da!
opplever det stadig vekk, men hadde ikke sett att denne hadde sklidd ut :p vi har 2 enklesenger mot hverandre og ikke en dobbelseng om du skjønner :)

er ikke bekkenet mitt ødelagt nok så ble det totalt vraket etter jeg datt. så ut som jeg hadde driti på meg eller fått noe stort bak på vei til bhg jo :eek:

Er det ikke typisk. Avtalt å komme på besøk til en venninne og sønnen hennes på 6 måneder etter luren til mini. Men skal han sove? Neida. Er alltid slik når jeg avtaler noe og skal ut etter luren til mini. Da gjør han seg ekstra vanskelig og ikke søren om han skal sove. Ender med at vi blir enda senere enn hva vi skal være fordi han ikke vil sove og bare skaper seg.

Er det ikke typisk. Avtalt å komme på besøk til en venninne og sønnen hennes på 6 måneder etter luren til mini. Men skal han sove? Neida. Er alltid slik når jeg avtaler noe og skal ut etter luren til mini. Da gjør han seg ekstra vanskelig og ikke søren om han skal sove. Ender med at vi blir enda senere enn hva vi skal være fordi han ikke vil sove og bare skaper seg.
kjedelig :/ håper dere får kommet dere ut :)

haha datteren min så etter meg også sa henne "går det bra mamma? trøste mamma. herregud så søt <3
de er så skjønne de små altså!
Da samboeren fridde til meg gråt jeg i strie strømmer. Vesla krabbet opp på fanget mitt og skulle trøste.
"Ikke hver lei deg mamma, jeg skal passe på deg"

Back
Topp