jepp... trøsten er at det varer ikke for evigNei de kan ikke det, så må jo bare gjøre så godt man kan mens det står på..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jepp... trøsten er at det varer ikke for evigNei de kan ikke det, så må jo bare gjøre så godt man kan mens det står på..
Man må visst det jaJepp.. skal ikke være lett.. Må jobbe hardt for fø'a![]()
Det anbefalesAha! Det har jeg ikke testa ennå![]()
ja ingenting kommer gratis vettuMan må visst det ja
Hvorfor før 12?Men nå får jeg vel komme meg i dusjen så jeg rekker å få handlet og kommet meg hjem før kl 12...
Må ikke slite ut gulveti følge fitbit appen gikk jeg 2,61 km i går bare frem og tilbake i stua![]()
Så bra, får håpe det fortsetterJa da han våknet og ville over til oss ble jeg lettere sjokkert over at han hadde sovet der så lenge![]()
Nei det er sant!ja ingenting kommer gratis vettu![]()
Hvorfor før 12?
men etter å hatt kolikk barn første gangen så skal jeg ikke klageDet er helt sant![]()
Aha skjønnerFor frøkna er ferdig på skolen kl 12, hun blir hentet av farfaren og så kommer de og henter tingene hennes før de reiser på hytta![]()
kanskje jeg må finne på noe nytt neste gangMå ikke slite ut gulvet
men etter å hatt kolikk barn første gangen så skal jeg ikke klage![]()
Håper på detSå bra, får håpe det fortsetter
Det burde du være glad forDet har jeg heldigvis sluppet..
Aha skjønner![]()
Får putte han sovende i vognaPasser bare dårlig at lillebror nå da har sovnet, så spent på om han våkner til jeg må gå som ikke er så lenge til...
Det burde du være glad for![]()
for det er slitsomt.![]()