Så deilig da!God morgen. Da var frokost inntatt, mini herjer rundt på gulvet enn så lenge og ute snør/sludder det og er nok like glatt idag som igår kveld. Mini sov i egen seng frem til 5 tiden i natt som er ny rekord
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig da!God morgen. Da var frokost inntatt, mini herjer rundt på gulvet enn så lenge og ute snør/sludder det og er nok like glatt idag som igår kveld. Mini sov i egen seng frem til 5 tiden i natt som er ny rekord
![]()
Det er det.Godt det var litt bedre da, men det er jo fryktelig slitsomt mens det står på..
I dag er det 30 days shredVaske klær ja..det må vel gjøres her og.
Hva trener du?![]()
vi har sånn "puslespill" matte i lekegrinda som han elsker å dra fra hverandre. Var en bit han ikke fikk løsNæmen stakkars lille da

jeg kjenner det faktisk i låra at jeg labba rundt i stua i 1.5 time i gårJupp i dag er det det igjen. Blir tungt for beina mine er Blytunge for tiden

må vel ta litt klær igjen da..Hmm..har ingen planer ennå faktisk
Du da?
Det er tøft livvi har sånn "puslespill" matte i lekegrinda som han elsker å dra fra hverandre. Var en bit han ikke fikk løs
![]()
har du pøvd minifom?Sovna fort men ble våken natt pga luft i magen
He he du vandrer mye dujeg kjenner det faktisk i låra at jeg labba rundt i stua i 1.5 time i går![]()
Jepp.. skal ikke være lett.. Må jobbe hardt for fø'aDet er tøft liv
må vel ta litt klær igjen da..
Så må jeg i matbutikken, og innom barnehagen til Vesla å hente hjem tingene hennes for helgen.
Ja da han våknet og ville over til oss ble jeg lettere sjokkert over at han hadde sovet der så lengeSå deilig da!
i følge fitbit appen gikk jeg 2,61 km i går bare frem og tilbake i stuaHe he du vandrer mye du

Det er vi flere om
nope. Å det ble ikke bedre når Knøtte kom til verdenKlær må nok jeg og ta.. Det tar jo aldri slutt![]()
Hurra for ny rekord!God morgen. Da var frokost inntatt, mini herjer rundt på gulvet enn så lenge og ute snør/sludder det og er nok like glatt idag som igår kveld. Mini sov i egen seng frem til 5 tiden i natt som er ny rekord
![]()
Det er det.men de kan jo ikke noe for det disse stakkars små