Så heldig du er, her er det bare is og glattVært ute å måket snø...igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så heldig du er, her er det bare is og glattVært ute å måket snø...igjen.
Da hjelper det nok snarthun var i bhg på tirsdagvekket hun 08:30 og hun fikk ca 15 min på å spise
sånn er det når henne ikke sovner da bare kaster jeg henne ut av sengen på morgen
![]()
He he okJa, faktiskeller jeg kan godt ha forskjellige meninger med folk, men vi må være venner når diskusjon er over
Da håper jeg hvertfall det går bratakk.. trenger all den positive energien jeg trenger nå kjenne jeg...
Mannen skal nemmelig jobbe i natt. så jeg er alene med barna.
ja takk og lov!
jeppDa hjelper det nok snart
Snør det mye?Vært ute å måket snø...igjen.
For et par dager siden var det en tråd som het "familie eller karriere".
Spørsmålet var hva velger du?
Jeg svarte som sant er, at jeg velger å kombinere det.
En uttalte noe ale "jobb, jobb og jobb, jeg gidder ikke slite vellet av meg for en halv million i året, velger familie"
Det er litt teit, men jeg har tenkt en del på den uttalelsen, og føler meg truffet.
Jeg er utrolig glad i familien min og setter dem utrolig høyt, men er også glad i jobben min
Sover hun sammen med deg?får legge meg å "late som" jeg soverholder på å sovne selv vettu
![]()
Men mannen burde vært den som måket. Men sofaen frista tydeligvis mest. Han er frisk, jeg er syk. Men snøen fjerner seg ikke selv.Så heldig du er, her er det bare is og glatt
jepp frem og tilbakeFår se hva du ender på ila kvelden. Går du bare rundt i stua?
Ikke like mye som i helga og mandag. Men nok til at det måtte måkes bortSnør det mye?
Gå i noen timer til, så runder du 10 000jepp frem og tilbakegikk 30 min da endte jeg på 1234 (ja faktisk
) skritt
jeg også. da kan jeg sitte litt på rumpa å skravle med dereDa håper jeg hvertfall det går bra
da måtte jeg gått en stund.. fitbiten viser 4268 i dag. Har hvert mye stillesitting med VeslaGå i noen timer til, så runder du 10 000![]()
Noen av oss hvertfalljeg også. da kan jeg sitte litt på rumpa å skravle med dere![]()
Heldige dere!Ikke like mye som i helga og mandag. Men nok til at det måtte måkes bort
Du er jo her! da er jo kvelden reddaNoen av oss hvertfall
jepp vi samover. hun har lagt seg ned det er en startSover hun sammen med deg?
Blir nok senga snartDu er jo her! da er jo kvelden redda![]()