bra han sovnetJepp. Snart rusla her i en halv time. Han har sovna. Men tenkte jeg like gjerne kunne runde 30 min når jeg først var i gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
bra han sovnetJepp. Snart rusla her i en halv time. Han har sovna. Men tenkte jeg like gjerne kunne runde 30 min når jeg først var i gang.
Trenger liv på forumetHehejenta si det
Krysser fingrene for detholder pusten nå kjenner jeg. Begge sover søtt.. Håper bare det forblir sånn
Ja. Hvorfor skal det være sånn da?Ja jeg vet. Det kjører også mannen forbi hver dag. Ulogisk at jeg ikke kan få ha postkontor i kommunen jeg bor i
Jeg er jo så konfliktskyTrenger liv på forumet
Aner ikke. Teite folkJa. Hvorfor skal det være sånn da?
Har klart det på 15 min ogsåEr det lenge? 30 minutter er kort tid her de fleste kvelder![]()
Åh du er sånn kjedeligJeg er jo så konfliktskyjeg er sånn som vil at alle skal være venner
Postvesenet ass.Aner ikke. Teite folk
Mhm det kan du siPostvesenet ass.
Ja, faktiskÅh du er sånn kjedelig
Gøy å diskutere synes jeg men bare til en viss grad
takk.. trenger all den positive energien jeg trenger nå kjenne jeg...Krysser fingrene for det
ja takk og lov!bra han sovnet![]()
hvordan er magen hennes nå da.. stakkars tantegullet mitt.jepp
hehe kanskje
Ja samme her !
10 sekunder er rekorden her. Men det skjedde bare en gangHar klart det på 15 min ogsådet er rekorden
men jeg var alene idag så da tok det litt lengere tid.
Når skal hun tilbake til barnehagen?huff hater døgnrytme som er snudd på huet etter sykdom -.- henne er enda våken, men det positive er at henne ikke våkner i natt når henne først sovner for henne har fått matnå ligger jeg bare i sengen og overser henne for i mine øyne skulle henne ha sovet nå
![]()
ja det kan man si
ja det er helt greit.![]()
hun var i bhg på tirsdagNår skal hun tilbake til barnehagen?
Når hun må begynne å stå opp tidlig løser det seg nok