Skravletråd februar!

Åh du er sånn kjedelig ;)
Gøy å diskutere synes jeg men bare til en viss grad
Ja, faktisk :p eller jeg kan godt ha forskjellige meninger med folk, men vi må være venner når diskusjon er over

For et par dager siden var det en tråd som het "familie eller karriere".
Spørsmålet var hva velger du?

Jeg svarte som sant er, at jeg velger å kombinere det.

En uttalte noe ale "jobb, jobb og jobb, jeg gidder ikke slite vellet av meg for en halv million i året, velger familie"
Det er litt teit, men jeg har tenkt en del på den uttalelsen, og føler meg truffet.
Jeg er utrolig glad i familien min og setter dem utrolig høyt, men er også glad i jobben min

huff hater døgnrytme som er snudd på huet etter sykdom -.- henne er enda våken, men det positive er at henne ikke våkner i natt når henne først sovner for henne har fått mat :) nå ligger jeg bare i sengen og overser henne for i mine øyne skulle henne ha sovet nå :p

Har klart det på 15 min også ;) det er rekorden :p men jeg var alene idag så da tok det litt lengere tid.
10 sekunder er rekorden her. Men det skjedde bare en gang :p da sovna hun etter flasketuten slapp munnen, to knuff til hver side og smokken i. Bam, borte :p

huff hater døgnrytme som er snudd på huet etter sykdom -.- henne er enda våken, men det positive er at henne ikke våkner i natt når henne først sovner for henne har fått mat :) nå ligger jeg bare i sengen og overser henne for i mine øyne skulle henne ha sovet nå :p
Når skal hun tilbake til barnehagen?
Når hun må begynne å stå opp tidlig løser det seg nok

Vært ute å måket snø...igjen.

Når skal hun tilbake til barnehagen?
Når hun må begynne å stå opp tidlig løser det seg nok
hun var i bhg på tirsdag :) vekket hun 08:30 og hun fikk ca 15 min på å spise :p sånn er det når henne ikke sovner da bare kaster jeg henne ut av sengen på morgen :p

Back
Topp