Jepp. Snart rusla her i en halv time. Han har sovna. Men tenkte jeg like gjerne kunne runde 30 min når jeg først var i gang.Huffer det Lillemann?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Snart rusla her i en halv time. Han har sovna. Men tenkte jeg like gjerne kunne runde 30 min når jeg først var i gang.Huffer det Lillemann?
Så dårlig !Flere som har foreslått det
ja det synes jeg også.Så dårlig !
så braja det synes jeg også.Heldigvis har jeg en lege som ikke tror det.
Nei ikke noe særligDa er jeg tilbake fra handle turen, skjedd noe spennende?
Skrittelleren sier nå 9.932 skritt, kanskje jeg skal gå litt rundt her inne for å passere 10.000![]()
Er det lenge? 30 minutter er kort tid her de fleste kvelderJeg holdt på ganske lengeover 30 min
![]()
Blir sprek om ikke anna!1234 skritt på 30 min. Jaja![]()
10 000 er et fint tall å passereDa er jeg tilbake fra handle turen, skjedd noe spennende?
Skrittelleren sier nå 9.932 skritt, kanskje jeg skal gå litt rundt her inne for å passere 10.000![]()
Trenger detNei det er sant, men gøy med litt liv da![]()
He he var noen det1234 skritt på 30 min. Jaja![]()
My soul mate sikkertJa ! Var faktisk en som kommenterte *knasker popcorn * hehe
Æsj gjetta jeg feilDa er jeg tilbake fra handle turen, skjedd noe spennende?
holder pusten nå kjenner jeg. Begge sover søtt.. Håper bare det forblir sånnså bratante sender masse klemmer
Nei ikke noe særligtror aldri jeg har gått 10.000 skritt på en dag ! Men kanskje jeg skal få meg skritteller å prøve. Den innebygde på tlf fungerer ikke så bra
ja det kan man siBlir sprek om ikke anna!![]()
ja det er helt greit.He he var noen det
Så teit.Å jada men det får jeg ike bruke
jeppTrenger det![]()
hehe kanskjeMy soul mate sikkert![]()
Ja samme her !holder pusten nå kjenner jeg. Begge sover søtt.. Håper bare det forblir sånn
HeheVar over egentlig men hope blåste liv i tråden igjen![]()
Ganske mye også.Æsj gjetta jeg feil
Ja jeg vet. Det kjører også mannen forbi hver dag. Ulogisk at jeg ikke kan få ha postkontor i kommunen jeg bor iSå teit.