Skravletråd februar!

ja jeg også, nå har jeg bestilt time hos legen, så får håpe det går bedre i kveld da.
tusen takk :D
symptomer og symptomer. Skjedd ofte i det siste at hun våkner et par timer etter at hun har sovnet å kaster opp. Noen ganger kun melk og grøt, andre ganger alt hun har spist i løpet av dagen. Noen ganger stopper det der, andre ganger holder hun på til mage syra kommer

Åja :( når slutta du på jobb da ?
Sluttet på jobb kl 0430:)
Så ble en lang dag:P

Da er jeg ute å går igjen da.

Det passer dårlig
hvorfor det ?
Ikke di heller nei :/
nei :( har bestilt lege time nå, fordi hun driver noen ganger å kaster opp alt hun har spist, skjer alltid på samme tid :( har inntrykk av at det er ekstra ille nå som hun ikke er i form
Sluttet på jobb kl 0430:)
Så ble en lang dag:P
åja det kan jeg tenke meg ! Står du i sikkerhets kontrollen ?
God kveld:D
Hva har du gjort hos tannlege idag?
Var å skylte å rensa litt :)

hvorfor det ?
nei :( har bestilt lege time nå, fordi hun driver noen ganger å kaster opp alt hun har spist, skjer alltid på samme tid :( har inntrykk av at det er ekstra ille nå som hun ikke er i form

Uff. Høres ikke godt ut for henne. Når har dere fått time da?

hvorfor det ?

Fordi jeg vil skravle

Fordi jeg vil skravle
skjønner :) bare å skravle det
Uff. Høres ikke godt ut for henne. Når har dere fått time da?
Nei jeg blir veldig frustrert, første gangen det skjedde var hun bare 5 mnd :( så da var det legevakt å hele pakka. Holdt på i flere timer, helt til magesyra kom :( var en helt annen unge dagen etterpå, hadde omtrent ikke energi. Skal dit på tirsdag

skjønner :) bare å skravle det

Nei jeg blir veldig frustrert, første gangen det skjedde var hun bare 5 mnd :( så da var det legevakt å hele pakka. Holdt på i flere timer, helt til magesyra kom :( var en helt annen unge dagen etterpå, hadde omtrent ikke energi. Skal dit på tirsdag
Uff. Håper de finner ut noe ♡♡

Back
Topp