Takk takk :-DGrattis med 15 år til deg og mannen
Og gratulerer til mammaen din!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk :-DGrattis med 15 år til deg og mannen
Og gratulerer til mammaen din!
Er jobb da, og med det jeg driver med er det for det meste innenlandsreiser, men har både vært i Estland og Finland på grunn av jobb...Spennende at du får reise sånn i norge![]()
Så koselig med venninnebesøkKjøre venninna mi hjem nå. Koselig,dog kort besøk![]()
Frøkna sovna tidlig idag. Tar på å være syk![]()
Jeg fant meg ny kjole, neglelakk og litt sminkeMåtte finne gave til tantebarn som har bursdagåsså kjøpte vi febermåler til F..kjekt å ha
Fant du noe gøy?![]()
Mannen hjelper meg hjemme daSå flink du er til å få alt til å "henge" sammen på en travel morgen
Har ikke detKjøpt deg ny kjole
Bilde?
Haha, ikke akkurat min favorittKaller kjolene for lange t-skjorter jegbøyer man seg fram 3cm så hopper rumpa ut
![]()
Dem har jeg en del avHar ikke det
Den henger pent i skapet... Helt enkel sort![]()
Deilig med tiden vi går i møteJa det var helt nydelig å trille i det været og føltes som om det var vår![]()
Så deilig da, nå er det din tur til hvile littwohooo.. jeg tror jaggu han har tatt skikkelig kvelden den lille pjokken.
Haha, fordi?!?!Da er det bekreftet, jeg er verdens største lathans![]()
Hat du mye reising hele året?'Er jobb da, og med det jeg driver med er det for det meste innenlandsreiser, men har både vært i Estland og Finland på grunn av jobb...
Det var detSå koselig med venninnebesøk![]()
Bare 7.742 skritt på tellerenHaha, fordi?!?!![]()
hehehe...Så deilig da, nå er det din tur til hvile litt![]()
Så brawohooo.. jeg tror jaggu han har tatt skikkelig kvelden den lille pjokken.
Fram med pilleboksen!Det håper jeg å, men jeg tror nok jernanemien er tilbake. Ikke akkurat verdens undergang men det forklarer jo hvorfor jeg sover som en bjørn..![]()