Fin dag på jobbLitt hektisk som vanlig, men helt grei
Hvordan har dere vært?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin dag på jobbLitt hektisk som vanlig, men helt grei
Hvordan har dere vært?
30 days shredHva trente du idag?![]()
det må prøves utJeg bruker å blande havregryn og havremel. Det er Skikkelig digg![]()
Hihi. Sant. Blir du enda spurt om leg?? Jeg blor spurt om leg når jeg kjøper øl og ikke har sminka megJa, tar det ikke så tungt. Syns egentlig det er helt greit å slippe å forklare hvor gammel jeg er og rettferdiggjøre hvordan og hvorfor jeg giftet meg som 19 åring . (Også ser jeg forsatt så ung ut jeg blir spurt om legg når jeg kjøper øl,)
deg? tar de ikke det på politistasjonen?Wee! Da har vi tatt passbilde, lille J ble nydelig på bildet (som alltid) jeg derimotser ut som en sur padde
Nå gjenstår bare å dra seg til politistasjonen en dag å ordne passet![]()
Jeg skal på nattevaktHva er planene for kvelden?
Så braKulene var heldigvis helt ufarlige på frøknas nakke![]()
Hihi. Ikke rartTakk ;-)
Haha, ja det var vel ikke så mye annet jeg husket den dagen![]()
besøk er koseligKjøre venninna mi hjem nå. Koselig,dog kort besøk
Frøkna sovna tidlig idag. Tar på å være syk![]()
Hva har du shoppet?![]()
Han har hvert pjusk i noen dager. Men jeg tror vi har kommet til konklusjonen. Tenner.
I dag kjente jeg noe fryktelig skarpt nede i gommen.. Å han har hatt 3 flytende SURE bleier i dag. Akkurat som Vesla
pleide å ha![]()
ha sett tegn til det. men han har liksom ikke reagert noe før nåDa er det nok tenner ja
Her har jeg trodd at det er tenner på gang leenge...men kan fremdeles ikke se noe![]()
![]()
Vi hadde torsk med lime og stekte grønnsaker.Deilig med kjøttkaker til middag idag!![]()
Masse god bedring til dere allejeg klikker.. bahh..
ikke nok med at Knøtte sliter med tenner og at Vesla sliter med magen.
Men selvfølgelig måtte TR komme også. Så da ligger jeg på sofaen å vrir meg også
![]()