Ja det skjønner jegJa. Godt vi får vite om det er noe ufarlig eller ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skjønner jegJa. Godt vi får vite om det er noe ufarlig eller ikke
Tidlig det jaGod morgen! Idag begynte visst dagen halv7tidlig til å være oss...
Takk for detOkei, ha en fin dag på jobb![]()
God formiddagGod morgen
Her har jeg vært hos legen med mellomste, nå blir det snart shopping!
Så koseligJa. Sovet godt i natt og vesla ligger og sover på meg nådere sovet godt da?
Hihi. Er veldig kosSå koseligsavner den tiden når lille J sov på meg.
Vi sov ganske godt selv om mannen snorka som værst![]()
Takkhåper bekkensvømming hjelperjeg orker ikke dra på det enda....
Har du pause? Hyggelig at du titter innom ossTakk for det![]()
SjæælEgentlig sulten men er så utrolig matlei. Ingenting som frister og orker egentlig ikke tanken på mat
Jeg orker ikke varmt vann pga blodtrykket mitt :/ jeg besvimer nesten. Krykkene mine er i kjelleren, men håper jeg slipper det enda og at du slipper ogTakk
Jeg må, jeg fr avspenning og øvelser som er så gode å ta med seg til neste uke. Tror jeg måtte hentet fram krykkene tidligere om det ikke var for svømmingen, nå står se fortsatt i skapet![]()
Sitter og lurer på om jeg også skal ha toast men ikke bestemt meg om det fristerSjæælklarte å trykke i meg en toast
men det var ikke så godt
![]()
He he kos deg duDen er litt fjortis kanskjeinser det nå. Men det er såå spennende
![]()
Vi betalte det hos fotograf sist kb skulle ha passTakkser japan foto skal ha 250kr for passfoto. Jeg får heller sette meg i en fotoboks
![]()
Så koselig med besøkI dag blir det en tur ut på senteret for å handle inn noen småtingså kommer søstern og svogeren en tur i kveld
![]()
Ikke bra :/Jeg orker ikke varmt vann pga blodtrykket mitt :/ jeg besvimer nesten. Krykkene mine er i kjelleren, men håper jeg slipper det enda og at du slipper og![]()
Takk, det skal jegSå gøy. Kos deg på shopping
![]()