Takk takkGratulerer til mannen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takkGratulerer til mannen![]()
Takk takkMasse lykke til da
Ja, må det vettu. Kom på det for sent sist gang
Masse lykke til. Fingere kryssetHalv 2![]()
Krysser fingrenehåper han vil ha litt mat når han våkner igjen
Gratulerer til mannenSnart helg!![]()
Her skal vi på ultralyd av frøknas nakke. Så må jeg vel lage noe godt til middag. Gubben har bursdag idagenn du?
Ikke lett alltidMå prøve på det selvskal på nattevakt..
Ååå ♡Vis vedlegget 160026
My world today.
Så gøyMå komme meg i dusjen og så på shopping
Ny kjole til fest på lørdag!!
Ja han var plaget da han fikk de 4 han harUff. De tennene kan jaggu plage lenge. De første plaga i en 3 måneder her før de kom.
Godt dere får henv.så blir det sjekka iallefall![]()
Hva er anledningen? Kos deg på kjole-shoppingMå komme meg i dusjen og så på shopping
Ny kjole til fest på lørdag!!
Takk skal du haMasse lykke til. Fingere krysset![]()
Anbefaler igrunn ikke, mest for at jeg er skeptisk på å bli gjenkjent. Ikke at det er så farlig nå lenger sa men. Bruker alt fra 1 min til 1 time hver gang jeg er innom.7500 innlegg i går.
Hvor mye tid bruker dere på forumet hver gang dere er innom?
Anbefaller dere forumet til venner og bekjente?
Jeg fyllet 28 i novemberHvor gammel er du forresten?![]()
Ja jeg hadde så lyst å bære mini men han skulle absolutt ikke bli bært i sjal. Ergobaby gikk såvidt til nøds i noen minutter når han var rundt 6 måneder. Men det var ikke mange gangene. Håper neste aksepterer sjal bedre. Får frigitt armene litt. Med mini satt jeg fastgrodd i sofaen de første månedene med han i armene for ikke sjans for at jeg fikk lagt han fra megJeg elsker å bære i sjal.. Er så koselig å kjenne Knøtte tett inn til meg.
Håper de kommer frem snart da.Ja han var plaget da han fikk de 4 han har. Håper det går litt lettere med de neste men ser ut som det plager han
Neeeida enda over året igjenJeg fyllet 28 i novembersnart 30 jo
![]()
Håper også det. Han har hatt 4 tenner nå siden han var rundt 6 månederHåper de kommer frem snart da.![]()
Åh. Her er det bare 2 nede. Og hun er 7 mnd på fredagHåper også det. Han har hatt 4 tenner nå siden han var rundt 6 måneder. De andre har tydeligvis veldig god tid
Signerer denneAnbefaler igrunn ikke, mest for at jeg er skeptisk på å bli gjenkjent. Ikke at det er så farlig nå lenger sa men. Bruker alt fra 1 min til 1 time hver gang jeg er innom.![]()