Skravletråd februar!

Uff. De tennene kan jaggu plage lenge. De første plaga i en 3 måneder her før de kom.

Godt dere får henv.så blir det sjekka iallefall :)
Ja han var plaget da han fikk de 4 han har :-). Håper det går litt lettere med de neste men ser ut som det plager han

7500 innlegg i går.

Hvor mye tid bruker dere på forumet hver gang dere er innom?

Anbefaller dere forumet til venner og bekjente?
Anbefaler igrunn ikke, mest for at jeg er skeptisk på å bli gjenkjent. Ikke at det er så farlig nå lenger sa men. Bruker alt fra 1 min til 1 time hver gang jeg er innom. :)

Jeg elsker å bære i sjal.. Er så koselig å kjenne Knøtte tett inn til meg.
Ja jeg hadde så lyst å bære mini men han skulle absolutt ikke bli bært i sjal. Ergobaby gikk såvidt til nøds i noen minutter når han var rundt 6 måneder. Men det var ikke mange gangene. Håper neste aksepterer sjal bedre. Får frigitt armene litt. Med mini satt jeg fastgrodd i sofaen de første månedene med han i armene for ikke sjans for at jeg fikk lagt han fra meg

jeg har bursdag på mandag jeg :p får se lillegutt 9. februar så fin gave det da :D selv om det er en time som er viktig forhold til om han blir stor eller liten til fødsel :)

Anbefaler igrunn ikke, mest for at jeg er skeptisk på å bli gjenkjent. Ikke at det er så farlig nå lenger sa men. Bruker alt fra 1 min til 1 time hver gang jeg er innom. :)
Signerer denne :) noen vet jeg er på et babyforum, men ikke hvilket :p

Back
Topp