Skravletråd februar!

Godt en av lurene gikk knirkefritt. Her har hun sovet ganske så eksemplarisk kontra normalen i helga når vi var hos bestemora.og bestefaren hennes. Mine foreldre. Men med en gang vi kom hjem ble det tull igjen
Ja endelig gikk en lur greit. Vært skikkelig sutring og hyling i det siste når han blir lagt i vognen for lur. Aldri vært noe problem før. Men ser det er noen tenner på vei så mistenker det kan plage litt. Ligger litt og småhoster også så mistenker en forkjølelse på gang. Er også henvist til ØNH spesialist bare for å sjekke ørene da fastlegen kunne måle at han nok har hatt litt væske i ene øret ifm ørebetennelse i sommer/høst. Var egentlig akkurat i grenseland til å ha væske men sa vi ville ha henvisning bare for å være sikker

Vet ikke enda. Hun har noen kulder der de vil vite hva er.

Han blir 34 :)

Åååh, nam nam! Det er så godt!:D

Åh, så flott du kan bidra til melkebanken :D
Masse lykke til da:)

Ja, må det vettu. Kom på det for sent sist gang

Må komme meg i dusjen og så på shopping:D
Ny kjole til fest på lørdag!!

7500 innlegg i går.

Hvor mye tid bruker dere på forumet hver gang dere er innom?

Anbefaller dere forumet til venner og bekjente?

skal på vekstkontoroll 9.februar istede for 18. hos gynekologen min :)

Stakkars små og stakkars mamma:(
God bedring!
Det blir nok en slitsom dag for samtlige ja.
Så nydelig❤️
Der sover han nok godt!
Det kan jeg love deg :) Men han er så varm av seg når han sover. Så jeg må ta ham ut når han sovner.
Så nå ligger han i vogna. Å jeg sitter i sofaen med Vesla nesten oppå meg.

Ja endelig gikk en lur greit. Vært skikkelig sutring og hyling i det siste når han blir lagt i vognen for lur. Aldri vært noe problem før. Men ser det er noen tenner på vei så mistenker det kan plage litt. Ligger litt og småhoster også så mistenker en forkjølelse på gang. Er også henvist til ØNH spesialist bare for å sjekke ørene da fastlegen kunne måle at han nok har hatt litt væske i ene øret ifm ørebetennelse i sommer/høst. Var egentlig akkurat i grenseland til å ha væske men sa vi ville ha henvisning bare for å være sikker
Uff. De tennene kan jaggu plage lenge. De første plaga i en 3 måneder her før de kom.

Godt dere får henv.så blir det sjekka iallefall :)

Back
Topp