Får dere svar i dag?Takk ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får dere svar i dag?Takk ♡
Spør du får du svarDet var en detaljert plan ja
Okei, ha en fin dag på jobbNope skal på jobb jeg
God morgenGod morgen![]()
Her ble det halv 5...God morgen! Idag begynte visst dagen halv7tidlig til å være oss...
Regner med det. Ultralyden burde vel gi svar der og da.Får dere svar i dag?
God morgen.Goood morgen! Da ligger lillemor i senga si og pludrer for seg selv mens mor lurer på om ho skal stå opp for å spise frokost . Lysten til å sove er stor.
ÅneiFor ei natt. Frøkna er blitt superforkjøla. Tett og rennende nese om hverandre. Og jeg er blitt forkjøla i samme slengen :/
God morgenGod morgen damerda ligger lille J og sover. Håper hun sover en time hvertfall. Så får jeg sett på pretty little liars
![]()
OiiJeg holder enda på.. hun har vært våken siden halv 5 inatt![]()
jeg blit gærn
God morgenGod morgen
Kjøre kengubarnet til skolen så på jobb
Mammatreff i ettermiddag
Den er litt fjortis kanskjeDen serien har jeg aldri klart å se på
TakkLykke til med det
Håper detRegner med det. Ultralyden burde vel gi svar der og da.
Skal på body balance nå snartGod morgenplaner?
I dag blir det en tur ut på senteret for å handle inn noen småtingHva er planene for dagen?
Ja. Jeg er ikke helt sikker på hvordan dette gjøres. Men står i brevet at ultralyd apparatet føres over nakken for så å vises på en skjermHåper detbare så for meg at dere måtte inn til legen for svar?
Nei. Det skjønner jeg nå. I dag er lårene mine dødeDet er ikke så vanskelig når man ikke har barn da![]()
Hørtes ut som en natt med lite søvn . Får håpe du får tatt igjen litt iløpet av dagenGod morgen. Fikk sove bittelitt frempå idag siden mini skulle kose med meg i 3 tiden i natt og endte med å ligge i armkroken min resten av natten. Så ikke verdens beste søvn etter det i tillegg til at jeg våknet noen ganger ila natten og måtte på do samt vondt i magen.