Takk. Passa ekstremt dårlig da jeg har tonnevis av pakking å gjøre til flyttinga, passe en frøken som var krevende fra før, og bacheloroppgaven...Uff da
God bedring til dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Passa ekstremt dårlig da jeg har tonnevis av pakking å gjøre til flyttinga, passe en frøken som var krevende fra før, og bacheloroppgaven...Uff da
God bedring til dere
God morgenGod morgen damerda ligger lille J og sover. Håper hun sover en time hvertfall. Så får jeg sett på pretty little liars
![]()
Får håpe det blir kortvarigTakk. Passa ekstremt dårlig da jeg har tonnevis av pakking å gjøre til flyttinga, passe en frøken som var krevende fra før, og bacheloroppgaven...
Hihi. Selve huset og slikt er oppussa i 2010 og 2012. Nytt bad, ny gang, nytt kjøkke, nye vinduer og etterisolering overalt. Så godt og varmt hus. Ganle tregulvet er malt, så der ligger sjarmen på en måte. De andre rommene har hvite gulv og lyse vegger. Walk in closeten er og veldig fin. Men barnerommet er litt ekstremtHørtes lurt ut.
Hihi, jeg vet hvordan det er å leie gamle hus![]()
Håper på det.. bør være frisk til helgaFår håpe det blir kortvarig
God tur på både jobb og mammatreffGod morgen
Kjøre kengubarnet til skolen så på jobb
Mammatreff i ettermiddag
Haha, hvorfor har de droppa å gjøre noe med det da???Hihi. Selve huset og slikt er oppussa i 2010 og 2012. Nytt bad, ny gang, nytt kjøkke, nye vinduer og etterisolering overalt. Så godt og varmt hus. Ganle tregulvet er malt, så der ligger sjarmen på en måte. De andre rommene har hvite gulv og lyse vegger. Walk in closeten er og veldig fin. Men barnerommet er litt ekstremt![]()
Takk for detGod tur på både jobb og mammatreff![]()
Mulig de faktisk malte i de fargeneHaha, hvorfor har de droppa å gjøre noe med det da???![]()
Da satser vi på detHåper på det.. bør være frisk til helga
Jepp. Gjør detDa satser vi på det![]()
God morgenGod morgen
Kos deg med pll
Jeg holdt på i over en time. Fra 6-7 så kavet hun i senga, gnidde seg i øynene. Men endelig så sover hunHeihei! Her står jeg og prøver å få lille L til å sove. Hun er ekstreeemt masete idag og forkjøla. I tillegg er jeg blitt forkjøla skikkelig. Så dette lover jo godt![]()
Skal ordne pass bilde til meg og lille JHva er planene for dagen?
Jeg holder enda på.. hun har vært våken siden halv 5 inattJeg holdt på i over en time. Fra 6-7 så kavet hun i senga, gnidde seg i øynene. Men endelig så sover hun![]()
Jeg har en forkjøla mann så han har ligget å snorka halve natten, han høres ut som en elefant som har satt fast en trompet i halsenhaha!
Ultralyd på sykehuset av frøkna nakke.Hva er planene for dagen?
Ja, det er viktigSå artig da
Koselig med litt sosialt!
Har du fri i dag?Ja vi må gjøre det