Skravletråd februar!

Uff da
God bedring til dere
Takk. Passa ekstremt dårlig da jeg har tonnevis av pakking å gjøre til flyttinga, passe en frøken som var krevende fra før, og bacheloroppgaven...

Hørtes lurt ut.

Hihi, jeg vet hvordan det er å leie gamle hus :-P
Hihi. Selve huset og slikt er oppussa i 2010 og 2012. Nytt bad, ny gang, nytt kjøkke, nye vinduer og etterisolering overalt. Så godt og varmt hus. Ganle tregulvet er malt, så der ligger sjarmen på en måte. De andre rommene har hvite gulv og lyse vegger. Walk in closeten er og veldig fin. Men barnerommet er litt ekstremt :p

Hihi. Selve huset og slikt er oppussa i 2010 og 2012. Nytt bad, ny gang, nytt kjøkke, nye vinduer og etterisolering overalt. Så godt og varmt hus. Ganle tregulvet er malt, så der ligger sjarmen på en måte. De andre rommene har hvite gulv og lyse vegger. Walk in closeten er og veldig fin. Men barnerommet er litt ekstremt :p
Haha, hvorfor har de droppa å gjøre noe med det da??? :-P

Heihei! Her står jeg og prøver å få lille L til å sove. Hun er ekstreeemt masete idag og forkjøla. I tillegg er jeg blitt forkjøla skikkelig. Så dette lover jo godt :p
Jeg holdt på i over en time. Fra 6-7 så kavet hun i senga, gnidde seg i øynene. Men endelig så sover hun :D

Jeg har en forkjøla mann så han har ligget å snorka halve natten, han høres ut som en elefant som har satt fast en trompet i halsen :p haha!

Jeg holdt på i over en time. Fra 6-7 så kavet hun i senga, gnidde seg i øynene. Men endelig så sover hun :D

Jeg har en forkjøla mann så han har ligget å snorka halve natten, han høres ut som en elefant som har satt fast en trompet i halsen :p haha!
Jeg holder enda på.. hun har vært våken siden halv 5 inatt :( :( jeg blit gærn

Back
Topp