Hihi, plutselig så løsner detMini er tydeligvis innstilt på å lære å gå men er skikkelig hissig når han ikke helt får til å gå langs bordet:-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, plutselig så løsner detMini er tydeligvis innstilt på å lære å gå men er skikkelig hissig når han ikke helt får til å gå langs bordet:-D
Bruker kun mobil jegBruker dere pc eller mobil nå ?
AhaGod morgen. Litt kvalitetstid med mini nå i formiddag også kveldsvakt
. Håper å få til en liten tur hvis været tillater det
![]()
Åh, kan det være noe gale:/?Snart helg!
Her skal vi på ultralyd av frøknas nakke. Så må jeg vel lage noe godt til middag. Gubben har bursdag idagenn du?
Å nei, så typiskTakk for detsatser bare på at vi kommer oss dit i morgen nå da, for gjett hvem som hadde feber i kveld
![]()
Da blir det en ny spennende dag idagLogget meg inn på norsk tipping. Klar for å innkassere 140 mill i førstepremie. Blir passe skuffet når trekningen ikke er klar. Leter etter informasjon om teknisk feil...
Ja, så synker det inn! Det er ikke onsdag i dag...
Jaaa.. og ble ikke sengs før 12 da hun våkna for mat og måtte suge snørr ut av nesa hennes![]()
Så vært en heftig natt altså..
God morgen til deg ogsåGoood morgen! Da ligger lillemor i senga si og pludrer for seg selv mens mor lurer på om ho skal stå opp for å spise frokost . Lysten til å sove er stor.
Fysj, så kjedeligFor ei natt. Frøkna er blitt superforkjøla. Tett og rennende nese om hverandre. Og jeg er blitt forkjøla i samme slengen :/
Klart jeg harSå du har også![]()
God morgenGod morgen![]()
Kult, er det trening?Skal på body balance nå snartdu da ?
100 innlegg om dagen er ikke myeHa ha det har du vel
Hvordan er formen hans idag?Vi får håpe det
Skal alltid være noeHihi, plutselig så løsner detfrøkna her er så ivrig på at hun skal krabbe. Så hun er sur hele tiden fordi hun ikke får til
![]()
Hoho det hadde blitt noen harde netter tror jegJa. Er nok pga forkjølelsen hennes :/ sover urolig. Tør ikke tenke på hvordan natta ville vært om dette skjedde for en uke siden. Hvor hun drev å snurra og vi måtte snu. Sånn som dere holder på nåendelig har hun knekt koden og sover kjempebra på magen og styrer det helt selv
![]()
Har ihvertfall regnet usikker på om det har sluttetAha
Hvordan er været nå da? Her snør det.
Hehe, godt når de overrasker sånnJa. Jeg er ikke helt sikker på hvordan dette gjøres. Men står i brevet at ultralyd apparatet føres over nakken for så å vises på en skjerm
Meget spent på hvordan det og bli og gå ettersom frøkna er så skeptis og redd andre fremmede som kommer for nært henne.
Igår smilte hun til dama på båten som står i kiosken. Det er første gang siden hun var bittelita hun ikk har hylskriki når noen kom 1 meter nært henne og prata direkte. Trodde jeg skulle få sjokk![]()
Jepp. Trøst deg med at om 3 eller 4 uker så løsner detHoho det hadde blitt noen harde netter tror jeg
Usch jaa vi er der dere var for noen uker siden![]()
God morgenGod morgen damerda ligger lille J og sover. Håper hun sover en time hvertfall. Så får jeg sett på pretty little liars
![]()