Skravletråd februar!

Mini er tydeligvis innstilt på å lære å gå men er skikkelig hissig når han ikke helt får til å gå langs bordet:-D
Hihi, plutselig så løsner det ;) frøkna her er så ivrig på at hun skal krabbe. Så hun er sur hele tiden fordi hun ikke får til :p

Snart helg!:p

Her skal vi på ultralyd av frøknas nakke. Så må jeg vel lage noe godt til middag. Gubben har bursdag idag :D enn du?
Åh, kan det være noe gale:/?

Åhh hurra for mannen. hvor gammel blir han:)?

Lage det vi skal ha til middag i dag, dt er nam;)Baconsurret kylligfilet med fetaost inni:D yummy

Skal opp på barneklinikken i forhold til å donere melk:D Snakke med en der oppe og ta blodprøve for å bli godkjent som donor:)

Logget meg inn på norsk tipping. Klar for å innkassere 140 mill i førstepremie. Blir passe skuffet når trekningen ikke er klar. Leter etter informasjon om teknisk feil...
Ja, så synker det inn! Det er ikke onsdag i dag...
Da blir det en ny spennende dag idag:P
Lykke til!!

Hihi, plutselig så løsner det ;) frøkna her er så ivrig på at hun skal krabbe. Så hun er sur hele tiden fordi hun ikke får til :p
Skal alltid være noe:-). Her dropper han tydeligvis krabbingen. Setter seg opp i krabbeposisjon men blir værende der og legger seg heller ned og åler seg frem når han skal framover. Nå står han oppreist med bordet og vil tydeligvis gå

Ja. Er nok pga forkjølelsen hennes :/ sover urolig. Tør ikke tenke på hvordan natta ville vært om dette skjedde for en uke siden. Hvor hun drev å snurra og vi måtte snu. Sånn som dere holder på nå :p endelig har hun knekt koden og sover kjempebra på magen og styrer det helt selv :)
Hoho det hadde blitt noen harde netter tror jeg :o
Usch jaa vi er der dere var for noen uker siden :p

Ja. Jeg er ikke helt sikker på hvordan dette gjøres. Men står i brevet at ultralyd apparatet føres over nakken for så å vises på en skjerm :)

Meget spent på hvordan det og bli og gå ettersom frøkna er så skeptis og redd andre fremmede som kommer for nært henne.

Igår smilte hun til dama på båten som står i kiosken. Det er første gang siden hun var bittelita hun ikk har hylskriki når noen kom 1 meter nært henne og prata direkte. Trodde jeg skulle få sjokk :p
Hehe, godt når de overrasker sånn :)
får håpe det går fint, heldigvis er jo som regel mennesker med en sånn jobb rolig og sindige individer,håper det gjør at hun syns det er Okei, og ikke blir hysterisk ♡

Back
Topp