Skravletråd februar!

Etter praten med ped leder idag så ba henne meg indirekte om unnskylding :) hun sa at D vitamin kan være at hun er mye syk, men hun har ikke mangel på noe. Fortalte at hun kan har hatt rota viruset, 4 og 5 barnesykdommen før bhg start. Da var det mer klart at henne må bygge imunforsvar :) så sa henne" men det har gått overraskende veldig bra idag til at henne har vært borte" og smilte! :D

Hjelper å si fra :) i morgen starter henne med frokost i bhg. Henne liker å leke. Så vi går her i fra 08:15 om henne bruker 5 eller 10 min kommer an på henne selv. Tar med epler og brødskive til frokost og smårett skinke og papirka med brødskive til ettermiddagsmat :) hun trenger å være mer i bhg når henne er så stor ! :D

Så dumt.

Det kan vi, jeg har bare ikke begynt med det enda. Hun sover heldigvis godt inne også
Heldig som kan la vogna stå ute :) hun sover greit inne også, men hun sover nok enda litt dypere når vi er ute å triller på humpete veier :p

Da har jeg tid til å sitte ned litte gran :)

Har vært en hektisk dag etter en lang natt.
Nå en kopp te før jeg skal hente eldsten

Ringer norwegian! Får snakke med en som snakker veeeldig dårlig norsk. Hadde ikke hjerte til å si at jeg ikke skjønte hva hun sa heller :o ble jeg noe klokere? Nei :p
Haha:P da får du ringe igjen og satse på at hun er ferdig for dagen:P

Back
Topp