Takk, gikk helt fint!!"kos deg" hos tannlegen![]()
Men må tilbake for jeg har mistet en bit av en fylling da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, gikk helt fint!!"kos deg" hos tannlegen![]()
God ettermiddagGod morgenhva har dere planer for dagen ? Her Er det klesvask å brette klær. Handle litt, også løpe/trille lang tur
kan ikke la vogna stå ute hellerVåkner hun (ikke henne ;-) ) etter 20 min om vogna står ute også? Har du noen mulighet til å ha vogna ute?
Joda hun liker å sove inneLiker ikke å sove inne da
Skal prøve meg på det wii brettet i mårraJeppgjør det
også er det viktig og tenke at litt er bedre enn ikke noe
![]()
Nei. Verken varmepumpe eller vedovnÅh, deilig!! Har dere ikke vedovn der dere bor nå? Varmepumpe skulle ejg ønske vi hadde og, men bor i midten av et rekkehus, og har bare to yttervegger liksom, og der er det ikke plass å ha varmepumpe.
Har til og med trent musklene i rumpa! Haha. Har driiitvondt derOh yes! Muskler!![]()
Det jeg også tenker på![]()
Ååja blitt noen timer ren bakkegåingHa ha har blitt litt da skjønner jeg
Litt vår hadde vært fintSyns også det. Men vil gjerne ha litt bedre vær snart
![]()
Lykke tilJa det hadde det, så får høre hva de har å si i morgen![]()
Så dumt.kan ikke la vogna stå ute heller![]()
Jobbe til kl 18
Du da?
Har til og med trent musklene i rumpa! Haha. Har driiitvondt der![]()
Litt dupping er deilig det ogsåGjorde ikke egentlig det men takk allikevelmen var godt å få duppa litt da
![]()
Huff, kaldt hos dere?Må visdt fyre i ovnen i dag!
Da må du gå lengre turVært ute å trillet nå, hun sovna i vognen. Men så fort jeg triller inn så våkner henne20 min søvn er jo ingenting
![]()
Legekontoret her har mer ting enn normalt legekontor. Det er en klinikk så fikk tatt det derOii da! Men er du innlagt? Hvor lenge må du bli?