Skravletråd februar!

Nå fikk jeg nesten lyst på sjal også :p
Hvor gammel er han nå?

Han er 6 mnd :) så har akkurat startet med ryggbæring også, og han er foreløpig en engel når jeg skal knyte og når jeg tar han ned krøller han seg inn i sjalet å ler ❤

Jeg kommer til å dra veldig tidlig på jobb, mannen leverer barna.
Jeg slutter tidligere (fleksitid), og henter slik at barna får kortest mulige dager i barnehagen, spesielt lille U som ikke er så stor.
Jeg lager middag til mannen kommer hjem litt senere
Jeg skjønner jo at det er greit når han er ny i barnehagen:)
Har du lang reisevei til jobb?

Det burde du absolutt, jeg liker det veldig mens lillebror virkelig elsker det. Han kan bare sitte der i timevis og kikke så sover han litt før han kikker litt til og koser mens han tygger på sjalet Haha
Det høres jo deilig ut :D :D så du har det på om du sitter, står, går osv og? :)

Våres er helt mark ! Reiser seg i senga, knager på kanten, men hu sover på magen da hehe
Haha jeg gruer meg til min kan reise seg :o så aktiv som hun er så klatrer hun vel over kanten eller bygger et fjell av bamsene sine for å komme over :p

Han er 6 mnd :) så har akkurat startet med ryggbæring også, og han er foreløpig en engel når jeg skal knyte og når jeg tar han ned krøller han seg inn i sjalet å ler ❤
Det hørtes koselig ut :)
Hvilket sjal har du?
Jeg har ikke brukt bæreselen så mye enda, men kjøpte en ergobaby denne gangen. Må bruke det mer fremover, greit å ha hendene ledig noen ganger:)

Back
Topp