Ha ha ja det var det daHvis jeg får gjort det så . Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ja det var det daHvis jeg får gjort det så . Haha
Litt over en timeHvor lang tid brukte dere?
Ååh. Så koseligJa!)
Tenkte å ta med meg storesøster så hun kan få kjøpe noe etter jeg kommer hjem fra Trondheim i morgen![]()
Det er ca 35 km mellom demEr barnehagene langt fra hverandre også eller?
Jeg har også familie i hortenNoen bor i Horten, Fredrikstad, og rundt kongsvinger
Nå fikk jeg nesten lyst på sjal også
Hvor gammel er han nå?
Vet ikke helt ennåBlir han ikke å dra da?:/
Må vel først komme meg på badet.Ha ha ja det var det da
Jeg skjønner jo at det er greit når han er ny i barnehagenJeg kommer til å dra veldig tidlig på jobb, mannen leverer barna.
Jeg slutter tidligere (fleksitid), og henter slik at barna får kortest mulige dager i barnehagen, spesielt lille U som ikke er så stor.
Jeg lager middag til mannen kommer hjem litt senere
Gjør det med en gangJaaaasend med pm med brukernavnet ditt
![]()
Det høres jo deilig utDet burde du absolutt, jeg liker det veldig mens lillebror virkelig elsker det. Han kan bare sitte der i timevis og kikke så sover han litt før han kikker litt til og koser mens han tygger på sjalet Haha
Haha jeg gruer meg til min kan reise segVåres er helt mark ! Reiser seg i senga, knager på kanten, men hu sover på magen da hehe
Det kan være lurt.Må vel først komme meg på badet.
Ja jeg er fornøydhar søkt i Sandefjord også men der er alle barnehagene stapp fulle
Neei, vi bare leier altsåWow spennendenytt eller ? Har du link eller noe ?
![]()
Flinka! Ble fr for strøm på min fitbit så vet ikke totalen. Men før jeg dro il huset var den 9000.Jupp endte på 10500 i dag
Ha ha ja det passer fint
Det hørtes koselig utHan er 6 mndså har akkurat startet med ryggbæring også, og han er foreløpig en engel når jeg skal knyte og når jeg tar han ned krøller han seg inn i sjalet å ler ❤
Passer meg bra at huset vårt har to lilla kontrastvegger og lilla gardinerDet gjør jeg også