Ellers blir det bare stressJeg skjønner, det hadde jo hvert greit å ha de på samme plass![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ellers blir det bare stressJeg skjønner, det hadde jo hvert greit å ha de på samme plass![]()
Spennende med den bhg søkinga. Vi søkte forrige uke. Førstevalg bhg 700 meter unna. Krysser fingreneDa har jeg fått søkt barnehageplass til lillebror. Håper bare jeg har valgt riktige barnehager og at jeg får plass i noen av de jeg har satt opp på lista nå da..
Ja jeg klager ikke på det akkurat![]()
Det er jo så stortDu må til østlandet![]()
Jaaa. Masse små søte babyklær i rosa ♡♡Ja, mannen lo og sa det ble akkurat som han da ♡
Jeg gleder meg til å kjøpe små klær i morgen ♡
Hvordan går det nå?Jaaa, dakar![]()
Jeg har ikke deg på snap :OJeg vil også ha!!![]()
Det er sant, ikke superlangt fra osloDet er jo så stort
Ønsker han ikke å dra da?Skikkelig kjipt at det ikke var noen fra i fjor på det kurset kengubarnet er meldt på.
Nå fikk jeg nesten lyst på sjal ogsåDet burde du absolutt, jeg liker det veldig mens lillebror virkelig elsker det. Han kan bare sitte der i timevis og kikke så sover han litt før han kikker litt til og koser mens han tygger på sjalet Haha
Men det kan du da fåJeg har ikke deg på snap :O
Er litt mer skeptisk daØnsker han ikke å dra da?![]()
Takk takkDu er så flink!![]()
Ja jeg er fornøydHehe nei det er jo ikke grunn til det daMen veldig bra at det er slik hos dere da
![]()
Ja!Jaaa. Masse små søte babyklær i rosa ♡♡![]()
Ja de må vel få det en gang i mnd?
Det hadde jeg også vært :/Er litt mer skeptisk da