Nei det er det ike søtaNeida, bare noe du tror![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er det ike søtaNeida, bare noe du tror![]()
Ja uendelig mange, fått lagt inn dren fem ganger, nå hadde det falt ut, så når ørebetennelsen kom sprakk detPleier å være slik i starten av mnd.
Vært en travel ettermiddag. Full rulle hele dagen. Men grei ellers.
Uff, stakkars miniørebetennelser?"
Deilig å kunne bruke litt ekstra tid på detJa det blir fra august, da har jeg godt og vell en mnd igjen av permen om ikke mer så kan bruke god tid på innkjøring![]()
Fornøyd med det ja !Imponerede kengu!
Da er vi toDet skal jeg ja![]()
I Larvik så har de mangel på barn, de sliter med å fylle opp plassene så da fikk vi det![]()
Hihi, sååå.. masse stoff i rosa må bestilles?Lillesøster![]()
Helt greit for meg,siden favorittfargen min er rosa![]()
![]()
Med barnehagen? Så gøy!Yes . Skal på skiskole![]()
Men du får skravlet littDa er vi to![]()
Vi var der i 2014 for første gangHar ikke vært der siden jeg var 8 år så det blir bra![]()
Hvor lang tid brukte dere?Endelig sover lille Jherre så lang tid vi har brukt på å legge henne
![]()
Ja, åpen for lilla ogsåHihi, sååå.. masse stoff i rosa må bestilles?hahah
Gjør ikke det.Okei. Rekker ikke så mye annet enn møte/seminar da.
Men vil gjerne ha besøk av deg daJa,det skjønner jeg![]()
Vi får se hva jeg får til
Yes med bhgMed barnehagen? Så gøy!
Åh,så braaaHelt okFått ved lillemor da. Gått opp 130 denne uka, så gidder ikke bekymre meg
Mengun krever mat ganske ofte da, kanskje jeg har tynn melk??
Ikke i morgenMen du får skravlet litt![]()
Ja jeg klager ikke på det akkuratSå greit da, husker når frøkna skulle starte i barnehage og jeg søkte i skien. Fikk avslag med begrunnelse i at de hadde bare 54% dekningsgrad for de under 3 år... men det løste seg da mamma var barnevakt mens jeg var på jobb og så flytta jeg så fikk plass til henne når 20 mnd car det vel.
Og jeg vil gjerne komme på besøkMen vil gjerne ha besøk av deg da