Skravletråd februar!

Pleier å være slik i starten av mnd. :)
Vært en travel ettermiddag. Full rulle hele dagen. Men grei ellers.
Uff, stakkars mini :( ørebetennelser?"
Ja uendelig mange, fått lagt inn dren fem ganger, nå hadde det falt ut, så når ørebetennelsen kom sprakk det :( håper han kan slippe å plages mer med ørene sine snart

I Larvik så har de mangel på barn, de sliter med å fylle opp plassene så da fikk vi det :)

Så greit da, husker når frøkna skulle starte i barnehage og jeg søkte i skien. Fikk avslag med begrunnelse i at de hadde bare 54% dekningsgrad for de under 3 år... men det løste seg da mamma var barnevakt mens jeg var på jobb og så flytta jeg så fikk plass til henne når 20 mnd car det vel.

Okei. Rekker ikke så mye annet enn møte/seminar da.
Gjør ikke det.
Ofte er det opp på kvelden før, hotell, møte kl 0830-16, på flyplassen og hjem

Helt ok:) Fått ved lillemor da. Gått opp 130 denne uka, så gidder ikke bekymre meg :D Mengun krever mat ganske ofte da, kanskje jeg har tynn melk??
Åh,så braaa :D :D

Hmm.. beste måten å finne det ut på er vel å pumpe eller håndmelke noe i et glass. Sett det i kjøleskapet i noen timer så ser du om du har fetere melk liggende på toppen :p eneste måten jeg vet om iallefall. :p

Så greit da, husker når frøkna skulle starte i barnehage og jeg søkte i skien. Fikk avslag med begrunnelse i at de hadde bare 54% dekningsgrad for de under 3 år... men det løste seg da mamma var barnevakt mens jeg var på jobb og så flytta jeg så fikk plass til henne når 20 mnd car det vel.
Ja jeg klager ikke på det akkurat :)

Back
Topp