Så spennendelykke til!
Fra august?
Ja det blir fra august, da har jeg godt og vell en mnd igjen av permen om ikke mer så kan bruke god tid på innkjøring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennendelykke til!
Fra august?
Det skal jeg jaSkal du jobbe i morgen?![]()
Har ikke vært der siden jeg var 8 år så det blir braSå deilig daMallorca er digg!!
Pleier å være slik i starten av mnd.Oi som det går unna her! Så morsomt da, skjønner ikke hvordan dere har tid til det, skikkelige racere
Har dere hatt en grei ettermiddag da?
Her fikk mini en knallstart på februar bokstavelig talt, han er så plaget med ørene, vært tett å blitt så mye trykk så trommehinna sprakkforferdelig vondt for lillegutten, og det verker i mammahjertet
Ja det er ganske smertefullt , stakkar lilleuff daikke noe godt
Så bramorro å høre

He he ja klart de gjørJada, det gjør de sikkert![]()
Skjønner jegJa det er ganske smertefullt , stakkar lille![]()
Okei. Rekker ikke så mye annet enn møte/seminar da.Bare en natt heldigvis, men kommer hjem først etter at barna er i seng så for dem blir det som om jeg hadde vært borte 2
Han er ikke allergisk eller noe da?Han blir bedre så går det 1-3 dager og så er vi ved start igjen. Skjønner ikke hvorfor det ikke vil slippe taket... gruer meg til barnehagestart når han holder på sånn nå før barnehagestart :O
Takk for det søta ❤
Å det vil vi ikke
Så snill du erJa. Av de som er her. Mamma har ikke helse til måking siden hun har vært hjertesyk. Pappa kan måke noe, men han har nok med å brøyte det som kan brøytes. Så da prøver jeg å hjelpe når jeg kan![]()
Full dag?Det skal jeg ja![]()
Imponerede kengu!Ferdig! 220 ganger endte jeg på
Huff...det er grusomt vondtTakktakk, ja det var store smerter frem til det sprakk, syns så synd i han![]()
Jepp.Ja det er det, og siden fristen er 1 mars var det greit å få gjort det så jeg ikke glemmer det![]()
Ja,det skjønner jegHa ha nå ble jeg redd du
He he du må fore deNei jeg har riktig nok en del å ta av men værre med ungene![]()
Neida, bare noe du trorDu er alltid det
Aah. Får prøve det til neste babyGanske lenge, men akkurat hvor lenge kommer nok ann på barnet og hvor lenge man selv orker/gidder etter som jeg har skjønt.
Yes . Skal på skiskoleFull dag?