Skal du jobbe i morgen?Mer enn meg for jeg skravler ikke på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du jobbe i morgen?Mer enn meg for jeg skravler ikke på jobb
Vi har overtatt så jeg har vært å måkka masse snø. Var oppe der med flere tingHva skal du gjøre?![]()
Så spennendeDa har jeg fått søkt barnehageplass til lillebror. Håper bare jeg har valgt riktige barnehager og at jeg får plass i noen av de jeg har satt opp på lista nå da..
Takktakk, ja det var store smerter frem til det sprakk, syns så synd i hanHer er det full fart
Masse god bedring til gutten din! Stakkars lille![]()
Du er så flink!Vi har overtatt så jeg har vært å måkka masse snø. Var oppe der med flere ting![]()
Dersom det skjer så ofte bør han vel få dren eller noe lignende for å lette trykketNei nå er det bare å vente til det gror, men han må nok opereres igjen, blir den sjette gangen![]()
Mai/junijeg søkte i sommer hehe
Jada, det gjør de sikkertNeida alle tar feil
Du er alltid detRonja skal først til tannlege, så på jobb i 9 timer
Jeg er ingen trussel![]()
Det stemmer det, de har åpnet for den søkingen der nå![]()
Bare en natt heldigvis, men kommer hjem først etter at barna er i seng så for dem blir det som om jeg hadde vært borte 2Blir litt reising da. Er du lenge borte om gangen?
Å det vil vi ikkeTakk det gjør jeg ogvi blir nemlig så magre om jeg må gå hjemme med kontantstøtte bare
![]()
I Larvik så har de mangel på barn, de sliter med å fylle opp plassene så da fikk vi detÅja, viste ikke at man fikk plass utenom opptaket jegmen nå er det jo noen år siden jeg søkte sist da Haha er en stund igjen til hu skal starte da
![]()
Ja. Av de som er her. Mamma har ikke helse til måking siden hun har vært hjertesyk. Pappa kan måke noe, men han har nok med å brøyte det som kan brøytes. Så da prøver jeg å hjelpe når jeg kanEr det bare du som kan måke?
Er ferdig med den; )God trapping!
Akkurat kommet hjem fra nyhusetGod kveldventer på at snuppa skal sovne også skal jeg gjøre litt husarbeid ! Hva skjer hos dere ?
Ha ha nå ble jeg redd duJa, hvis ikke kommer bittelille daim med dårlig gange med pekefingeren![]()
Vi får se hva jeg får tilNeinei, går helt fint det...bare vært koselig
Travelt ja![]()
Gratulerer med husAkkurat kommet hjem fra nyhuset
Det tror jeg ikke noe påNeida, det er lenge siden![]()