Blir han ikke bedre?Ja det er det, og nå har han holdt på i godt over 2 mnd så mor er ganske sliten hu og![]()
Klem til en sliten mor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir han ikke bedre?Ja det er det, og nå har han holdt på i godt over 2 mnd så mor er ganske sliten hu og![]()
Neida alle tar feilHaha...da stemmer det sikkert![]()
Spennendevi har fått plass allerede vi
![]()
Å Auch daJa, også skal jeg komme å piske deg om du faller bak![]()
Er en del mer nå enn det pleier å være.Du trives med all reisingen?
Da skal jeg jo være shoppingguide![]()
Nei nå er det bare å vente til det gror, men han må nok opereres igjen, blir den sjette gangenUff da...
Er det noe dere får gjort noe med?
Ronja skal først til tannlege, så på jobb i 9 timerDet kommer helt an på hvor mye Ronja skravler
Krysser fingrene for at du får det![]()
Blir litt reising da. Er du lenge borte om gangen?Ikke da, da skal jeg være i Oslo.
Hittil i år har jeg vært i Tromsø, neste uke drar jeg til Trondheim, uken etter tilbake til Tromsø.
Skal sikkert til Bergen også etterhvert...
Ja, hvis ikke kommer bittelille daim med dårlig gange med pekefingerenÅ Auch da
Må bare fortsette da
Neida, det er lenge sidenAha ha eh jo første dagen!
Gjør ikke det bestandigHvordan få overskudd til å orker noe etter jobb og legging?
Pepsi Max er innaforja det er detventer på oppdatering men ikke hørt noe enda
ikke jeg hellermen måtte nå
jafår ikke bidratt så altfor mye, siden jeg begynner å jobbe igjen
Pepsi Max da![]()
God trapping!Klar for ny økt i trappa! Snakkes senere
Er en del mer nå enn det pleier å være.
Er helt greit, men ikke for å skuffe det, får ikke tid til shopping.
Det eneste jeg ser for tiden på de reisen er flyplasser, møterom og hotellrom..
Mai/juniJa blir det![]()
Når starter hun? Når er det du søkte da?
Så flott at dere får oppfølging, det er så viktig at barnehagen tar tak i det før de blir skolebarnAkkurat det med språket hennes bekymrer meg en del, er ikke mer enn 1,5 år til hun skal begynne på skolen.
Det bør bli mye bedre før det.
Noen ganger skulle jeg ønske hun hadde kommer 3 dager over termin, ikke 13 dager før, da hadde hun hatt et år til.
Jeg ble så glad når jeg så den oppfølgingen hun skulle få at jeg nesten begynte å gråte
Begynne å treneHvordan få overskudd til å orker noe etter jobb og legging?
Det stemmer det, de har åpnet for den søkingen der nåDa har jeg fått søkt barnehageplass til lillebror. Håper bare jeg har valgt riktige barnehager og at jeg får plass i noen av de jeg har satt opp på lista nå da..
Blir han ikke bedre?
Klem til en sliten mor![]()