ja det er detDet er jo bra![]()
ikke jeg hellerFlink du er
Det gidder jeg sjelden på kveldstid![]()
jaI snitt i januar skrev dere ca 5500-6000 innlegg per dag. Klare for å øke snittet?
Pepsi Max daDrikker ikke kaffe
Men det hadde vært koselig, ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja det er detDet er jo bra![]()
ikke jeg hellerFlink du er
Det gidder jeg sjelden på kveldstid![]()
jaI snitt i januar skrev dere ca 5500-6000 innlegg per dag. Klare for å øke snittet?
Pepsi Max daDrikker ikke kaffe
Men det hadde vært koselig, ja![]()
Det bør vi vel kunne klareI snitt i januar skrev dere ca 5500-6000 innlegg per dag. Klare for å øke snittet?
Ja, sov så dårlig i natt. Var nok litt nervøs.He he det var tidlig
Fitbit armbåndet lyser grønt på hele appen så god trening har jeg fåttDet sies jo at måking er bra trening
Selvsagt klarer vi det!I snitt i januar skrev dere ca 5500-6000 innlegg per dag. Klare for å øke snittet?
Mer enn meg for jeg skravler ikke på jobbDet kommer helt an på hvor mye Ronja skravler
Haha...da stemmer det sikkertHa ha ja det har jeg hørt før
Alltid greit å starte braDet lover jo bra da
Ja, mannen lo og sa det ble akkurat som han da ♡Åååh, gratulerer så masse ♡♡♡ så gøy med enda ei lita tullenå blir huset fullt av jenter
![]()
Nei det er ikke lett, jeg har alltid ekstra med energi pga ADHDHvordan få overskudd til å orker noe etter jobb og legging?
SpennendeDa har jeg fått søkt barnehageplass til lillebror. Håper bare jeg har valgt riktige barnehager og at jeg får plass i noen av de jeg har satt opp på lista nå da..
Ja jeg skjønner detJa, sov så dårlig i natt. Var nok litt nervøs.
Ja, også skal jeg komme å piske deg om du faller bakAlltid greit å starte bra
Ikke hvis jeg er på jobb....som jeg har vært idagEr vel de dagen du har mest![]()
Krysser fingrene for at du får detDa har jeg fått søkt barnehageplass til lillebror. Håper bare jeg har valgt riktige barnehager og at jeg får plass i noen av de jeg har satt opp på lista nå da..
He he det er braFitbit armbåndet lyser grønt på hele appen så god trening har jeg fått![]()
Jeg vil også ha!!Håper snaptouren falt i smakHaha