Ja her i Sandefjord gjør det detfaller det masse hvit hos deg også![]()
Hjemme vil jeg tro det regner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja her i Sandefjord gjør det detfaller det masse hvit hos deg også![]()
Da er det nok lurt å holde seg våkenMen jeg kan ikke sove på dagen, da får jeg ikke sove til natta![]()
Du får ha en fin vakt snupp![]()
Snør eller nå ser det ut som om det går mer over til regn. Men det har kommet litt snø i dag da..
Uff da stakkars lilleHan hoster, nyser, er blank i øynene og sutrete. Ser ingen vits i å dra han med ut da![]()
Hoho, fikk du temmet det?!Elsker ammetåka! men poden sover endelig så da for jeg kanskje tid å gre det kråkereiet som har dannet seg på hode mitt LOL;P
Nei, penger blir det jo ikke når man har friDet er veldig greit!Men man får ikke penger for de dagene de ikke har oppdrag!
Men den var veldig etterlengtet!
hva skjer ?Seriøst.. mandagmårra blues!
random QUOTE men vi skulle jo møtes viMen jeg kan ikke sove på dagen, da får jeg ikke sove til natta![]()
Du får ha en fin vakt snupp![]()
Snør eller nå ser det ut som om det går mer over til regn. Men det har kommet litt snø i dag da..
flink du erNei nå er det treningstid, huttetu gruer meg for jeg er så støl
Hvor heldig da ?Å vips så satt man å bestillte biletter til NEW YOOORK![]()
Blitt 3-4 cm bareSå det var til deg snøen tok veien :-/. Legger deg seg også?
Ha en fin vaktDa var det på tide å komme seg på jobb. Gi meg styrke, 4 kveldsvakter på rad
![]()
Da er det nok lurt å holde seg våken
Takk, jeg koser meg med kontorjobb idag!
hva skjer ?
random QUOTE men vi skulle jo møtes vi![]()
flink du er
Hvor heldig da ?![]()
JaaaSå kult!
I knowHvor heldig da ?![]()
Får hun noe for denne forstoppelsen?Sov 2 timer i stede for 1også har vi ingenting av mat jeg kan spise !!!! :O jeg og snuppa må snart ut så denne gravid kroppen får mat. Ikke spist noen ting uten om par drops :O men er jo ikke sulten heller ..... Brødet har blitt dårlig selvfølgelig
orker ikke ta husarbeid på tom mage .... Jeg fant ut nå at jeg kan ta knekkebrød -.- da skal jeg lage meg noen knekkebrød
![]()
![]()
Snuppa sovnet i 12 tiden sammen med meg. Hun roper bæsj, så tror hun har forstoppelse endada kan jeg gå på butikken med mat i magen
ja santJa vi skulle jo det, men det er fortsatt ikke for sent. Må bare finne en dag det passer hehe
misunnelig !!! Å så heldigI knowhaha det har ikke gått opp for meg ennå ^^
Veeeldig fin start på uka da![]()
Huff daHer snør det masse nå![]()
Kos deg med bøy og tøyNei nå er det treningstid, huttetu gruer meg for jeg er så støl
Æsj det høres slitsomt ut!Vært å måket snø i nyhuset. Heftig trim, astmaanfall flere ganger, men det er gjort.. stress når mamma ikke gidda å være hjemme hos seg med frøkna, men absolutt skulle ha henne med i huset å være der.. endte jo opp med at jeg sprang opp og ned og inn i huset for å trøste imellom skuffeltakene.
Sliten!!!
Midt i økning dag to. Så blir lite gjort i husetHoho, fikk du temmet det?!
Alt bra med tassen din?
Ha ha kos degHuff da
Kjenner at det blir deilig med sydentur i mars![]()
Er ferdig nå daKos deg med bøy og tøy![]()