Skravletråd februar!

Var flink å jogge før jeg ble gravid med mini men ikke sjans nå ihvertfall ikke etter jeg ble gravid igjen. Men skal bli flinkere å gå turer bare jeg får meg skikkelig regntøy :-)

Jeg var og veldig flink før jeg ble gravid.. Da stoppa alt opp! :p har endelig begynt så smått igjen nå, men er ikke lange turene enda :)

Hehe! Her er han våken max 1,5 time etter han har stått opp for dagen :) men han var ekstremt sein i seng igår, så han sover nok en stund nå..
Her ligger det vel på 2-3 timer. 3 lurer om dagen. Er de på en halvtime eller mer, er jeg fornøyd :p

Jeg var og veldig flink før jeg ble gravid.. Da stoppa alt opp! :p har endelig begynt så smått igjen nå, men er ikke lange turene enda :)
Vi har ett par rundløyper her jeg kan gå så må bli flinkere å gå de:-). I sommer gikk jeg ofte 2 turer på 1.5-2 timer hver gang når mini skulle sove. Men da var vi på hytten og flere turområder:-)

Hoho, her regner det bare bort! Kom bittelitt snø igår, nå er det ingenting!
Her må jeg ærlig innrømme det er for mye. Nå snør det heftig igjen. Jeg skal ut å ta verandaen (den er svær) når frøkna sovner. Og når mamma kommer hjem og passer frøkna, drar jeg og pappa til nyhuset og måker der

Back
Topp