Det var mitt også, kjøpte det da jeg flyttet til Bergen for å studere. I 2004
![]()
Haha, såpass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var mitt også, kjøpte det da jeg flyttet til Bergen for å studere. I 2004
![]()
Typisk at jeg ikke får skravlet med dere da ...Det går unna
Typisk det den første dagen i mnd![]()
Haha ja er noen kg siden for meg ogsåHaha, såpassmitt er fra da jeg begynte å jobbe i bhg..som er 8 år (og 40kg) siden
huff! Både hullete og altfor stort..men det duger
![]()
Ja!og jeg har to hus og måke også. Pappas og mitt eget.Det er heftig!
Jeg må huske å spørre mannen når hunden er luftet om det fortsatt er trilletur-mulig ute eller kommet mye snø
Neida, håper det går fortIkke så lenge igjen til det da
Kos degMå vel gå å sminke meg og komme avgårde
Haha ja er noen kg siden for meg også. Når jeg har fått ut neste unge så skal jeg ned noen kg
![]()
Det skal jegKos deg![]()
Ja!og jeg har to hus og måke også. Pappas og mitt eget.
Hvor langt jogger du ?Hehe, ja må ned litt mer her og
Har endelig begynt å jogge litt igjen da![]()
Hvorfor får du ikke det?Typisk at jeg ikke får skravlet med dere da ...![]()
![]()
Kanskje skaffe nytt ja:-O. Her snødde det vel kanskje 10 min før regnet tok over. Hadde egentlig tenkt å gå tur idag men hull i regntøyet så droppet det. Får skaffe meg nytt tror jeg![]()
Er straks i Trondheim,skal lunche med søsteren min og på oul. Skravler litt innimellomHvorfor ikke?![]()
Er straks i Trondheim,skal lunche med søsteren min og på oul. Skravler litt innimellom![]()
Må vi søstra mi litt tid men jeg er her innimellom. Og i kveld daHvorfor får du ikke det?
Var flink å jogge før jeg ble gravid med mini men ikke sjans nå ihvertfall ikke etter jeg ble gravid igjen. Men skal bli flinkere å gå turer bare jeg får meg skikkelig regntøyHehe, ja må ned litt mer her og
Har endelig begynt å jogge litt igjen da![]()