Jaaa :O og jeg har ikke brøyter enda på mitt hus. Så blir heftig trening!Ooh, masse snø??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa :O og jeg har ikke brøyter enda på mitt hus. Så blir heftig trening!Ooh, masse snø??![]()
Tror det regner her enda.Kanskje skaffe nytt ja![]()
Her snør det enda :O
Jeg går å venter på at frøkna skal bli trøtt snartNå har mini sovet en time..håper på en time tilaleeeenetid!!
Da regner vel den snøen dere hadde bort?Tror det regner her enda.
Ja tror jeg må skaffe meg noe nytt ja![]()
Jobb idag?Må vel gå å sminke meg og komme avgårde
Går fort i starten ser jegSom dere skravler idag dag
Godt det gikk braDa er tenna utegikk bra, men er bedøvd i huet å rævva. Men det værste er at jeg ikke kan snuse på 3 timer
![]()
Ja hadde ikke noe og det som kom i morges la seg ikkeDa regner vel den snøen dere hadde bort?![]()
Jeg går å venter på at frøkna skal bli trøtt snartså jeg får meg frokost
![]()
Jaaa :O og jeg har ikke brøyter enda på mitt hus. Så blir heftig trening!
Var flink å jogge før jeg ble gravid med mini men ikke sjans nå ihvertfall ikke etter jeg ble gravid igjen. Men skal bli flinkere å gå turer bare jeg får meg skikkelig regntøy![]()
2 stykkerHvor mange tok du ut?
Æææ, visdomstenner?
ja visdoms tennerVisdomstenner?
Jada, gleder meg til å snuseGodt det gikk bra![]()
2 stykker![]()
ja visdoms tenner![]()
Jada, gleder meg til å snuse![]()
Her ligger det vel på 2-3 timer. 3 lurer om dagen. Er de på en halvtime eller mer, er jeg fornøydHehe! Her er han våken max 1,5 time etter han har stått opp for dagenmen han var ekstremt sein i seng igår, så han sover nok en stund nå..
Ja det gjorde detHuff, håper det gikk greit for seg![]()
Da slipper dere måkingen iallefallJa hadde ikke noe og det som kom i morges la seg ikke. Var glatt igår kveld men tror ikke det er særlig glatt nå lenger
Vi har ett par rundløyper her jeg kan gå så må bli flinkere å gå deJeg var og veldig flink før jeg ble gravid.. Da stoppa alt opp!har endelig begynt så smått igjen nå, men er ikke lange turene enda
![]()
Ja det gjorde detmen er jo sykt bedøvd
Ja det savner jeg ihvertfall ikkeDa slipper dere måkingen iallefall![]()
Her må jeg ærlig innrømme det er for mye. Nå snør det heftig igjen. Jeg skal ut å ta verandaen (den er svær) når frøkna sovner. Og når mamma kommer hjem og passer frøkna, drar jeg og pappa til nyhuset og måker derHoho, her regner det bare bort! Kom bittelitt snø igår, nå er det ingenting!