Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen og lykke tilGod mandag og 1. februar! Jeg skal til tannlegen i dag! skrek og gru! Sees på den andre siden![]()
Lykke til på Oul.Morgen.
Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen![]()
Lykke til på oul![]()
Det er jo forståelig at du er spenthåper dagen går fort i dag da!
sånne dager er slitsomme![]()
lykke til![]()
Lykke til ! Det skal jeg også
Tusen takk alle sammenFor en spennende dag
Kos deg og lykke til snuppa!
Takk det samme søtaDa kaster jeg meg over en ny tråd
Ha en strålende mandag jenter!!
Uff da er jeg på vei til tannlegen, kjenner nervene sniker seg innpå
Lykke til hos tannlegen til dette begge, går sikkert kjempefintGod mandag og 1. februar! Jeg skal til tannlegen i dag! skrek og gru! Sees på den andre siden![]()
God morgenGod morgen![]()
Ha en fin dagGod morgen jenter og gutterda var morgen maten servert
og poden har sluknet igjen. Så er det bare å komme seg opp å få dusja og fikse små ting før alle våkner og poden skal ha mat igjen
håper dere for en bra dag
![]()
Å masse lykke til på oulMorgen.
Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen![]()
Lykke til snuppaUff da er jeg på vei til tannlegen, kjenner nervene sniker seg innpå
Å stakkars deg.God mandag og 1. februar! Jeg skal til tannlegen i dag! skrek og gru! Sees på den andre siden![]()
Vil du ikke ha snø?Da snør det jammen meg. Omsider kvitt den snøen vi hadde så snør det store snøfiller igjen
Lykke til, håper det går bedre enn du trorUff da er jeg på vei til tannlegen, kjenner nervene sniker seg innpå
Her skal det snø i morgen ser jegDa snør det jammen meg. Omsider kvitt den snøen vi hadde så snør det store snøfiller igjen
Takk for det kjæreTakk det samme søta![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Hva er planene for dagen?Takk for det kjære![]()
Men ikke veldig lenge igjen til det er vår-måned nåGod morgen
8 minus .... nå kommer kulda igjen.
Jeg skal møte ei venninne snart, det blir koselig