Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen![]()
God morgen alle sammen!![]()
God morgenGod morgen![]()
Ja har da detGod morgen![]()
Har dere sovet godt?![]()
Off nei i natt var ikke nattesøvnen helt på toppJa har da detdu da ?
Da kaster jeg meg over en ny tråd
Ha en strålende mandag jenter!!
God morgen![]()
God morgen alle sammen!![]()
God morgen til dere også jenterGod morgen![]()
Lykke til på oulMorgen.
Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen![]()
Morgen.
Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen![]()
Nja sånn passe frem til 5 ihvertfallGod morgen![]()
Har dere sovet godt?![]()
sånne dager er slitsommeOff nei i natt var ikke nattesøvnen helt på toppen liten frøken som våkna så og si hver time, gommene klødde, smokken falt ut
skal prøve å sove litt når hun skal sove
![]()
lykke tilMorgen.
Lykke til ! Det skal jeg ogsåGod mandag og 1. februar! Jeg skal til tannlegen i dag! skrek og gru! Sees på den andre siden![]()
For en spennende dagMorgen.