Uff stakkars lillehan sover for det meste... å når han er våken vil han helst henge på meg eller samboeren..
Han har ikke hatt mer feber siden i morges. Så vi får se hvordan kvelden blir.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff stakkars lillehan sover for det meste... å når han er våken vil han helst henge på meg eller samboeren..
Han har ikke hatt mer feber siden i morges. Så vi får se hvordan kvelden blir.
Ja. Han har ikke helse til mer enn å brøyte med fresen sin. Mannen blir jo 76 i marsAha, da måtte du til pers
Du er flink da!
Ah. Kun når tiden strekker til?Jada men gjør det ikke hver dag da
Spiste på løkkaHvor spiste dere?
Det har jeg.He he da har du vært mest i ro i dag da ?
Ja det var veldig koseligGod kveld
Så deilig å spise ute!
Jeg og mellomste har koset oss i bursdag på lekeland![]()
Ja. Jeg får så vondt av ham når han ligger der med underleppa som rister fordi han vil opp.Uff stakkars lille
Vet om flere som har det.Da er det ikke rart tiden går
Jeg vurderer å kjøpe en maskin til![]()
Så fint gjort av han ♡Klart det. Samboeren er eieren av vår bil. Det endte opp med at han gikk å trøsta mamma og sa dette går helt fint. Uhell kan skje.
Ikke vi heller, ettersom vårt lille vaskerom har både vaskemaskin, tørketrommel og tørkeskap... Og varmtvannsbereder. Da er der bittelitt gulv igjenVet om flere som har det.
Vi har ikke plass
Ja, absoluttEr ofte slik med de feriebildene![]()
Gjenstår å sehaha. funker det da?
let me knowGjenstår å se![]()
Kanskje man skulle investert i 2 slike vark og tørk maskiner istedenfor en vaskemaskin og en tørketrommelIkke vi heller, ettersom vårt lille vaskerom har både vaskemaskin, tørketrommel og tørkeskap... Og varmtvannsbereder. Da er der bittelitt gulv igjen
Nei men jeg varierer så blir ca annenhver dagAh. Kun når tiden strekker til?
He he yes dearlet me know![]()
Ja det skjønner jeg godtJa. Jeg får så vondt av ham når han ligger der med underleppa som rister fordi han vil opp.
Det høres så veldig kjent ut..Tro om mannen har glemt av at frøkna pleier å legge seg sånn.. for 2 min siden!! De er på besøk! Stressa mamma![]()
Wow, du er sprek altså!Gikk tur med naboen jeg , så nå har jeg 15200 skritt i dag
Aha der har jeg ikke værtSpiste på løkkanoodle pie eller noe? En venn av samboer jobber der
![]()