Skravletråd januar

Måket 2 hus idag. Altså gårdplassene. Snydd minst 25 cm mellom 3 inatt og 7. Ut å måtte 8. Mitt eget hus ble måkket senere.

Jeg trenger en brøyter :O med betennelse i skuldra var det vondt å måkke. Tung snø med mye fuktighet i.
Huff, det er tungt:(
Hvor var mannen??:P

Huff, det er tungt:(
Hvor var mannen??:P
Da jeg hjalp pappa ved å måke hele verandaen demmes mens han brøyta, sov han og frøkna.

Da jeg skulle ta vårt hus var hn kjørt hjem til leiligheten vår 4 timer unna. Han har jobb imorgen og måtte kjøre mens det var lyst.

Huff så kjedelig :( regner med hun har dårlig samvittighet, men det er jo sånn man har forsikring til :)
Klart det. Samboeren er eieren av vår bil. Det endte opp med at han gikk å trøsta mamma og sa dette går helt fint. Uhell kan skje.

Ble noen timer hos svigers,de har jo vært 2 uker I Syden og svigerfar er veeeldig glad i å vise bilder og forklare turen i detalj ;)
nå er vi hjemme igjen og får snart besøk av et tantebarn som skal være her i noen timer :)
Er ofte slik med de feriebildene :p

Ikke rart klesvasken går treigt når en maskin blir 3 :P

Vaske en maskin jakker, utebukser, dress +++
Vaske såpeholderen, ta ut halvparten av tøyet, ha i impregneringsmiddel, la maskinen gå.
Ta ut tøyer, legge i resten av de vaskede, ny omgang impregnering...

Må bli flinkere til å vaske klær på hverdagene, burde ha tatt 2 maskiner til

God kveld damer :)
Ble en lang tur i frognerparken idag etterfulgt av at vi spiste ute :) nå sover baby J som en liten prinsesse.

Har dere hatt en fin søndag? :)

Ble noen timer hos svigers,de har jo vært 2 uker I Syden og svigerfar er veeeldig glad i å vise bilder og forklare turen i detalj ;)
nå er vi hjemme igjen og får snart besøk av et tantebarn som skal være her i noen timer :)
Koselig med besøk da:D

Back
Topp