Er på dag 4 nåFlink du erhvilken dag er du på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er på dag 4 nåFlink du erhvilken dag er du på?
Da er det ikke rart tiden gårIkke rart klesvasken går treigt når en maskin blir 3
Vaske en maskin jakker, utebukser, dress +++
Vaske såpeholderen, ta ut halvparten av tøyet, ha i impregneringsmiddel, la maskinen gå.
Ta ut tøyer, legge i resten av de vaskede, ny omgang impregnering...
Må bli flinkere til å vaske klær på hverdagene, burde ha tatt 2 maskiner til
veldig.. han bare henger på oss..Stakkars lille...sliten sikkert![]()
God kveldGod kveld damer![]()
Ble en lang tur i frognerparken idag etterfulgt av at vi spiste utenå sover baby J som en liten prinsesse.
Har dere hatt en fin søndag?![]()
Ja det ble jegFlinke duble du svett??
Ja det er vel i grunn detDet er et godt tegn!!![]()
aaaah... hu er hard den dama altså30 days shred del 1![]()
hadde håpet på en liten tur i dag jeg også.. men med lillegutt har holdt meg hjemme.Fin, har gått tur med en nabo
hehe.. ser den..Vet ikke helt enda, kvelden har så vidt begynt, men foreløpig lover det bra![]()
He he ja det er hunaaaah... hu er hard den dama altså![]()
Hvordan går det med han?hadde håpet på en liten tur i dag jeg også.. men med lillegutt har holdt meg hjemme.
hehe.. ser den..
har du gjort det før?He he ja det er hun
Jupp i fjor men ble så kjedelig at jeg ikke gadd helehar du gjort det før?
Ohh, jeg må komme igang med trilleturer med babyen, jeg har sånn ca 13 000 mindre enn deg...Gikk tur med naboen jeg , så nå har jeg 15200 skritt i dag
Og det går bra?Er på dag 4 nå![]()
Ja. Ble en halvtime på megÅ sovnet du også da ?
He he da har du vært mest i ro i dag da ?Ohh, jeg må komme igang med trilleturer med babyen, jeg har sånn ca 13 000 mindre enn deg...
han sover for det meste... å når han er våken vil han helst henge på meg eller samboeren..Hvordan går det med han?
Jada men gjør det ikke hver dag daOg det går bra?![]()
haha. funker det da?Jupp i fjor men ble så kjedelig at jeg ikke gadd hele