Skravletråd januar

Åååå ser flere av de som baby samtidig som meg er gravide med nummer 2 allerede ! Jeg vil ååååå

Hurra for helg
Har hentet kengubarnet hos kompisen , akkurat i tide for strømmen gikk rett etterpå

Må få det ut et sted. Og akkurat nå er dere det beste stedet for det.

Vi er på vei til hjemplassen vår. 4 timer unna der vi bor nå.

Halvannen time ut i kjøringen ligger vi i 70 i 80 sonen. Det er mørkt så kjører rolig etter forholdene. Andre biler ser ut til å gjøre det samme. Ingen veilys.
Vi nærmer oss en svak bakketopp. Kjører som normalt. Over toppen møter vi biler. En trailer først, flere personbiler etter.

Personbilen tar forbikjøring. i en bakketopp. Trailer og vi bremser for harde livet. Bilen tar forbikjøringen og presser seg foran trailer.

Vi var en meter eller to unna å bli truffet. Med barn i baksetet. Takker traileren for at han så dette og bremset det han hadde. Og samboer for sin snare reaksjonsevne og gode dekk på en god bil for at dette gikk bra.
Er i sjokk og felt noen tårer. Kjente virkelig på skrekken der.

Den personen som kjørte den bilen vi møtte.. han eller hun burde aldri møte meg igjen.. er så forbanna over slike mennesker som tar slik avgjørelser. Å ta forbikjøring i en bakketopp i stupmørket er forbi idioti.

Jeg er glad mine og jeg er i livet.
Å kjære jeg hadde blitt skremt

Hun ble født 28.12, og døpes 10.04:)
Så rundt fire måneder når hun døpes:)
Flere barnebutikker på nett har masse salg nå. Babyshop, mimmis mener jeg. Hva med å sjekke de om har noe du kan tenke å gi :)

Å kjære jeg hadde blitt skremt
Ja. Vi ble det. I 80 km kjører man 22 meter i sekundet. et brøkdel av et sekund saktere reaksjonstid og bremsing fra begge parter og jeg tør ikke tenke på hvor vi ville vært.

Ja jeg så det. Godt dt gikk bra, vært Otto 2 sånne episoder vi også. Ikke gøy
Det er dritskummelt. Jeg har aldri opplevd noe sånt før. Håper jeg aldri må det igjen. Å se døden i øyet så nært setter en stor støkk i en. Det var snakk om en meter eller to før vi hadde blitt truffet

Jo til mamma kan jeg :) men ingen andre plasser :/ vi skal i bursdag på søndag, å spørte en venninne om å ha M da, siden de har så lollosalat liten plass, og M er jo overalt. Å da ble bestemora Mi sånn, å skulle ønske du hadde henne med, også sa jeg ja men vi kommer jo, er ikke det bra nok ? Så sa hu med sånn CARE stemme, at jo det var jo det.

Jeg føler skikkelig på det, for vi vil selvfølgelig dra plasser uten hu, og kommer vi uten er det bare masse spørsmål hvorfor er ikke M med og sånn, og jeg blir så lei. Akkurat som om folk ikke vil ha besøk av oss uten at ho er med

Uff. Det er dårlig sagt av de. Du burde være like Velkommen med eller uten babyen din. Du er ikke bare mamma med baby, du er jo også bare menneske som trenger og kommer til å dra plasser på egen hånd.

Det er dritskummelt. Jeg har aldri opplevd noe sånt før. Håper jeg aldri må det igjen. Å se døden i øyet så nært setter en stor støkk i en. Det var snakk om en meter eller to før vi hadde blitt truffet
Vi hadde en sånn i fjor sommer blantannet. Jeg var en smule forbanna

Vi hadde en sånn i fjor sommer blantannet. Jeg var en smule forbanna
Jeg blir ikke bare en smule forbanna. At noen kan ta slike sjanser er hinsides og egentlig ubeskrivelig idiotisk.

Back
Topp