Skravletråd januar

Ok.. overtrøtt baby har akkurat sovna på meg.. legger jeg henne ned, våkner hun garantert. Strande litt i sofaen da ;)

Jaja så klart :) men her i familien min så er ikke jeg velkommen uten hu, å det syns jeg er litt sårt
Hææ?? Seriøst? Hva mener du.. kan ikke du komme på besøk til moren sin uten at M er med?

Hadde en som var 3, snart 4 :P De siste dagene fikk vi no hos min bestemor da. Mannen skulle kjøre bilen vår ned, mens jeg og kidden fløy. Noen av møblene lot vi stå igjen til de som skulle flytte inn etter oss, så hadde sofa og tv. Men ikke vaskemaskin, komfyr, kopper og kar ++.
Sporty gjort ;) men må man så må man. Vår er straks 7 mnd så er litt avhengig enda av mange ting i hus. Flasker, mme, klær, kluter, alt til å koke og vaske flasker. Føler det meste i hus har en eller anna funksjon retta mot henne :p men vurderer å reise før flyttelasset med frøkna til mamma.

Jeg reiser etter planen 11feb. Flyttelasset 12.feb. men hadde vært mer praktisk om jeg reise f.eks 7-8 feb. Så ble alt pakka ned da istedenfor alt dagen før.

Ok.. hvordan er den nye hverdagen med baby da? Var det du som var plaga med bekkenet i svangerskapet.?
Bekkenet mitt ble heldigvis bra når babyen kom ut denne gangen også, så nå som alle ungene er ferdige med vannkoppene koser vi oss.

Aah. Daså. Skjønner den :) tenkt på å kjøpe noe som noen lager? Trenger ikke være så dyrt. Men noe praktisk? Jeg syr endel. Smekker, vanntett stelleunderlag(gull!!) og endel andre ting. Kanskje noe sånt? Trenger ikke være masse og dyrt.
Hvor gammel er ungen? :)
Hun ble født 28.12, og døpes 10.04:)
Så rundt fire måneder når hun døpes:)

Må få det ut et sted. Og akkurat nå er dere det beste stedet for det.

Vi er på vei til hjemplassen vår. 4 timer unna der vi bor nå.

Halvannen time ut i kjøringen ligger vi i 70 i 80 sonen. Det er mørkt så kjører rolig etter forholdene. Andre biler ser ut til å gjøre det samme. Ingen veilys.
Vi nærmer oss en svak bakketopp. Kjører som normalt. Over toppen møter vi biler. En trailer først, flere personbiler etter.

Personbilen tar forbikjøring. i en bakketopp. Trailer og vi bremser for harde livet. Bilen tar forbikjøringen og presser seg foran trailer.

Vi var en meter eller to unna å bli truffet. Med barn i baksetet. Takker traileren for at han så dette og bremset det han hadde. Og samboer for sin snare reaksjonsevne og gode dekk på en god bil for at dette gikk bra.
Er i sjokk og felt noen tårer. Kjente virkelig på skrekken der.

Den personen som kjørte den bilen vi møtte.. han eller hun burde aldri møte meg igjen.. er så forbanna over slike mennesker som tar slik avgjørelser. Å ta forbikjøring i en bakketopp i stupmørket er forbi idioti.

Jeg er glad mine og jeg er i livet.

Hææ?? Seriøst? Hva mener du.. kan ikke du komme på besøk til moren sin uten at M er med?
Jo til mamma kan jeg :) men ingen andre plasser :/ vi skal i bursdag på søndag, å spørte en venninne om å ha M da, siden de har så lollosalat liten plass, og M er jo overalt. Å da ble bestemora Mi sånn, å skulle ønske du hadde henne med, også sa jeg ja men vi kommer jo, er ikke det bra nok ? Så sa hu med sånn CARE stemme, at jo det var jo det.

Jeg føler skikkelig på det, for vi vil selvfølgelig dra plasser uten hu, og kommer vi uten er det bare masse spørsmål hvorfor er ikke M med og sånn, og jeg blir så lei. Akkurat som om folk ikke vil ha besøk av oss uten at ho er med

Samma som meg det! Jeg er en sikkelig pingle når det tordner og lyner :p var alene hjemme en gang når baby J bare var to mnd. Herregud så redd jeg var. Satt i mørket å rista nærmest.
Da er vi lik, jeg prøver å være tøff for barna da men. Huff.

Bekkenet mitt ble heldigvis bra når babyen kom ut denne gangen også, så nå som alle ungene er ferdige med vannkoppene koser vi oss.
Så deilig da! Her er bekkenet ikke helt bra enda.. håper ikke det blir permanent.. :( Ellers koser vi oss veldig vi også

Helg ja. Ungene hentet litt tidlig så vi kom oss i hus før uværet startet. Taco servert så absolutt helg

En venninne av meg fikk ei jente nå nettopp, og har spurt meg om å være fadder. Vi ble kjent via gamlejobben vår høsten 2014, og har siden vært kjempegode venninner. Nå som jeg skal bli fadder for første gang, må jeg spørre.. Hva er passende dåpsgave å gi til jente, når man er fadder? Jeg har ikke særlig inntekt da jeg er nettstudent og mottar minimalt med studielån/stipend. Men siden det enda er et par måneder igjen til dåpen, så tenker jeg at jeg kan spare litt for å ha råd:) Forslag?:)
Smykker
Smykkeskrin
Bestikk

Back
Topp