Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hææ?? Seriøst? Hva mener du.. kan ikke du komme på besøk til moren sin uten at M er med?Jaja så klartmen her i familien min så er ikke jeg velkommen uten hu, å det syns jeg er litt sårt
Sporty gjortHadde en som var 3, snart 4De siste dagene fikk vi no hos min bestemor da. Mannen skulle kjøre bilen vår ned, mens jeg og kidden fløy. Noen av møblene lot vi stå igjen til de som skulle flytte inn etter oss, så hadde sofa og tv. Men ikke vaskemaskin, komfyr, kopper og kar ++.
Nyt fridageneEndelig helg og 2 dager fri før 4 kveldsvakter på rad![]()
Hoho I feel ya. Det er værre om man må på doOk.. overtrøtt baby har akkurat sovna på meg.. legger jeg henne ned, våkner hun garantert. Strande litt i sofaen da![]()
Det skal jegNyt fridagene![]()
Bekkenet mitt ble heldigvis bra når babyen kom ut denne gangen også, så nå som alle ungene er ferdige med vannkoppene koser vi oss.Ok.. hvordan er den nye hverdagen med baby da? Var det du som var plaga med bekkenet i svangerskapet.?
Hun ble født 28.12, og døpes 10.04Aah. Daså. Skjønner dentenkt på å kjøpe noe som noen lager? Trenger ikke være så dyrt. Men noe praktisk? Jeg syr endel. Smekker, vanntett stelleunderlag(gull!!) og endel andre ting. Kanskje noe sånt? Trenger ikke være masse og dyrt.
Hvor gammel er ungen?![]()
Jo til mamma kan jegHææ?? Seriøst? Hva mener du.. kan ikke du komme på besøk til moren sin uten at M er med?
Da er vi lik, jeg prøver å være tøff for barna da men. Huff.Samma som meg det! Jeg er en sikkelig pingle når det tordner og lynervar alene hjemme en gang når baby J bare var to mnd. Herregud så redd jeg var. Satt i mørket å rista nærmest.
Så deilig da! Her er bekkenet ikke helt bra enda.. håper ikke det blir permanent..Bekkenet mitt ble heldigvis bra når babyen kom ut denne gangen også, så nå som alle ungene er ferdige med vannkoppene koser vi oss.
Haha, I know! Da er man stuck!Hoho I feel ya. Det er værre om man må på doda er man litt stuck.
Jeg var normalvektig men tok likevel 3 årJa.. og jeg ble ikke gravid før jeg var normalvektig. Kan forklare hvorfor det tok 3 år før det klaffa.
SmykkerEn venninne av meg fikk ei jente nå nettopp, og har spurt meg om å være fadder. Vi ble kjent via gamlejobben vår høsten 2014, og har siden vært kjempegode venninner. Nå som jeg skal bli fadder for første gang, må jeg spørre.. Hva er passende dåpsgave å gi til jente, når man er fadder? Jeg har ikke særlig inntekt da jeg er nettstudent og mottar minimalt med studielån/stipend. Men siden det enda er et par måneder igjen til dåpen, så tenker jeg at jeg kan spare litt for å ha rådForslag?
![]()
Da var det helg![]()
Så deiligHelg ja. Ungene hentet litt tidlig så vi kom oss i hus før uværet startet. Taco servert så absolutt helg
Her er det ikke mye blåsingTakker på vei dit nå. Det blåser sikkelig ute
![]()
God turDa var vi igang. Håper kjøreturen går bra og kjapt.