Les posten min noe etter denne så ser du hvordan det gikk. Heldigvis gikk det bra. Men skremtGod turkjør forsiktig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Les posten min noe etter denne så ser du hvordan det gikk. Heldigvis gikk det bra. Men skremtGod turkjør forsiktig
Å kjære jeg hadde blitt skremtMå få det ut et sted. Og akkurat nå er dere det beste stedet for det.
Vi er på vei til hjemplassen vår. 4 timer unna der vi bor nå.
Halvannen time ut i kjøringen ligger vi i 70 i 80 sonen. Det er mørkt så kjører rolig etter forholdene. Andre biler ser ut til å gjøre det samme. Ingen veilys.
Vi nærmer oss en svak bakketopp. Kjører som normalt. Over toppen møter vi biler. En trailer først, flere personbiler etter.
Personbilen tar forbikjøring. i en bakketopp. Trailer og vi bremser for harde livet. Bilen tar forbikjøringen og presser seg foran trailer.
Vi var en meter eller to unna å bli truffet. Med barn i baksetet. Takker traileren for at han så dette og bremset det han hadde. Og samboer for sin snare reaksjonsevne og gode dekk på en god bil for at dette gikk bra.
Er i sjokk og felt noen tårer. Kjente virkelig på skrekken der.
Den personen som kjørte den bilen vi møtte.. han eller hun burde aldri møte meg igjen.. er så forbanna over slike mennesker som tar slik avgjørelser. Å ta forbikjøring i en bakketopp i stupmørket er forbi idioti.
Jeg er glad mine og jeg er i livet.
Flere barnebutikker på nett har masse salg nå. Babyshop, mimmis mener jeg. Hva med å sjekke de om har noe du kan tenke å giHun ble født 28.12, og døpes 10.04
Så rundt fire måneder når hun døpes![]()
Ja jeg så det. Godt dt gikk bra, vært Otto 2 sånne episoder vi også. Ikke gøyLes posten min noe etter denne så ser du hvordan det gikk. Heldigvis gikk det bra. Men skremt
Ja. Vi ble det. I 80 km kjører man 22 meter i sekundet. et brøkdel av et sekund saktere reaksjonstid og bremsing fra begge parter og jeg tør ikke tenke på hvor vi ville vært.Å kjære jeg hadde blitt skremt
Nei uffJa. Vi ble det. I 80 km kjører man 22 meter i sekundet. et brøkdel av et sekund saktere reaksjonstid og bremsing fra begge parter og jeg tør ikke tenke på hvor vi ville vært.
Det er dritskummelt. Jeg har aldri opplevd noe sånt før. Håper jeg aldri må det igjen. Å se døden i øyet så nært setter en stor støkk i en. Det var snakk om en meter eller to før vi hadde blitt truffetJa jeg så det. Godt dt gikk bra, vært Otto 2 sånne episoder vi også. Ikke gøy
Får få ut den spiralen daÅååå ser flere av de som baby samtidig som meg er gravide med nummer 2 allerede ! Jeg vil ååååå
Det er sårt.. og føles ut som man har prøvd og prøvd halve livet.Jeg var normalvektig men tok likevel 3 år
Takk for tips(y)Flere barnebutikker på nett har masse salg nå. Babyshop, mimmis mener jeg. Hva med å sjekke de om har noe du kan tenke å gi![]()
Jo til mamma kan jegmen ingen andre plasser :/ vi skal i bursdag på søndag, å spørte en venninne om å ha M da, siden de har så lollosalat liten plass, og M er jo overalt. Å da ble bestemora Mi sånn, å skulle ønske du hadde henne med, også sa jeg ja men vi kommer jo, er ikke det bra nok ? Så sa hu med sånn CARE stemme, at jo det var jo det.
Jeg føler skikkelig på det, for vi vil selvfølgelig dra plasser uten hu, og kommer vi uten er det bare masse spørsmål hvorfor er ikke M med og sånn, og jeg blir så lei. Akkurat som om folk ikke vil ha besøk av oss uten at ho er med
Håper strømmen kommer snart tilbake! Er det stormen?Hurra for helg
Har hentet kengubarnet hos kompisen , akkurat i tide for strømmen gikk rett etterpå
Ja. Er så sinna på folk som tar slike sjanser. Det er ikke verd det. AldriNei uffdet er fælt når sånt skjer
Jeg er mer på "aldri igjen"Åååå ser flere av de som baby samtidig som meg er gravide med nummer 2 allerede ! Jeg vil ååååå
Vi hadde en sånn i fjor sommer blantannet. Jeg var en smule forbannaDet er dritskummelt. Jeg har aldri opplevd noe sånt før. Håper jeg aldri må det igjen. Å se døden i øyet så nært setter en stor støkk i en. Det var snakk om en meter eller to før vi hadde blitt truffet
Ikke vår strøm men strømmen hos kompisenHåper strømmen kommer snart tilbake! Er det stormen?
Ikke vår strøm men strømmen hos kompisenHåper strømmen kommer snart tilbake! Er det stormen?
Nå har i vel snart det ogsåDet er sårt.. og føles ut som man har prøvd og prøvd halve livet.
Jeg blir ikke bare en smule forbanna. At noen kan ta slike sjanser er hinsides og egentlig ubeskrivelig idiotisk.Vi hadde en sånn i fjor sommer blantannet. Jeg var en smule forbanna