Ja vi ville også gjerne vite, begge gangeneJoda,det går, men jeg gir meg ikke før jeg veit kjønner så nyskjerri haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi ville også gjerne vite, begge gangeneJoda,det går, men jeg gir meg ikke før jeg veit kjønner så nyskjerri haha
God bedringHjemme med febersyk gutt idag, og utrolig glad for det! Syns det lukta litt svidd her, og et kjapt søk førte til en liten bordlampe i vinduskarmen som hadde blitt avglemt i gårkveld. Innsiden av tøyskjermen hadde løsnet litt og falt inn mot lyspæren, og når jeg oppdaget det var det ikke langt ifra at den tok fyrgrøsser...
Ble akutt dårlig i gårDo? Spiste for mye taco i går?![]()
Mannen var syk i går og tirsdag. Veldig uvant når han dro på jobb idagDet er fordi han er syk ellers drar han på jobb i 06:15 tiden om ikke før :/ mi sover som en sten ... Er som morenjeg sover gjennom brannalarm jeg :O
TakktakkGod bedring til febergutten!
Ååå, grøss og gru! Godt du oppdaga det!!
Tusen takk, ja jeg ble virkelig skjelvenGod bedringå herregud så skummelt !
Haha. Du er så lik megJoda,det går, men jeg gir meg ikke før jeg veit kjønner så nyskjerri haha
Oj! Godt du merka det før det gikk galt!Hjemme med febersyk gutt idag, og utrolig glad for det! Syns det lukta litt svidd her, og et kjapt søk førte til en liten bordlampe i vinduskarmen som hadde blitt avglemt i gårkveld. Innsiden av tøyskjermen hadde løsnet litt og falt inn mot lyspæren, og når jeg oppdaget det var det ikke langt ifra at den tok fyrgrøsser...
Mannen var syk i går og tirsdag. Veldig uvant når han dro på jobb idag
Hoho etter at jeg fikk barn våkner jeg bare noen drar i komode skuffen[/mQUOTE]
Ser denjeg og! Merker at lillegutt sparker i magen
men før var jeg helt dø ... Mannen måtte vekke meg for han trodde jeg var livløs i starten
![]()
ja det er rart det derTrodde jeg hadde rent hus helt til solen kom......
vakkertskal prøve å gå en tur selv
men kan ikke gå så langt da
er på en måte evhenig av do hehe
ja greit å få det opp
Sola er aldri hyggelig på sånt
Godt å høreDet var jeg![]()
holder på med det sammeSnart ryddeduda?
Behandleren min er syk, så det ble utsattDa er det jammen meg på tide med massasje. Vel unt
. Satser på at blodkarene oppfører seg bedre snart
Ja må se p få bestilt nå. Må bare bestemme meg for hvilken behandling jeg vil ha
. Så mange som frister
![]()
Så skummelt!Hjemme med febersyk gutt idag, og utrolig glad for det! Syns det lukta litt svidd her, og et kjapt søk førte til en liten bordlampe i vinduskarmen som hadde blitt avglemt i gårkveld. Innsiden av tøyskjermen hadde løsnet litt og falt inn mot lyspæren, og når jeg oppdaget det var det ikke langt ifra at den tok fyrgrøsser...
Regner med det blir en ul litt senere i graviditeten uansett, sånn for å dobbeltsjekkeJa vi ville også gjerne vite, begge gangene![]()
Så kjedelig:-/. Håper hun blir fort friskBehandleren min er syk, så det ble utsatt![]()
Men da gleder jeg meg til hun blir frisk istedenfor
Sånn gravid massasje tror jeg det blir på meg nå neste gang![]()
Se der ja, tok ikke mange dager før vi fant en ting tilHaha. Du er så lik megjeg måtte vite. Rett og slett for jeg er altfor nyskjerrig.
![]()
Men samtidig bra med en slik serie synes jeg...Burde ikke se på barneavdelingen
Så mye trist
Ja det er noe drit når det Stivner ! Har det trekket til vogna di her forestenSitter sikkerlig den poppen altså!