Vaske hus ser jegGod morgen jenter!!!!!
hva skal dere gjøre i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vaske hus ser jegGod morgen jenter!!!!!
Men er jo så kjekt. Jeg har to parNope må ikke det![]()
Det må jeg også....Vaske hus ser jeg
Joda,det går, men jeg gir meg ikke før jeg veit kjønnÅåå, så spennende!! Kan jo alltids hekle no hvitt, hvis dere ikke får no klart svar da![]()
Så flott!
Trodde jeg hadde rent hus helt til solen kom......Det må jeg også....hahaha
Hadde besøk av Hope og snuppa i går.. Å etter maispuffbankenten i stua er det relativt klissete på gulvet her![]()
Ja nå var det deilig ute men fryktelig glattSå flott!
Håper du var forsiktigJa nå var det deilig ute men fryktelig glatt
Det var jegHåper du var forsiktig![]()
Da er det jammen meg på tide med massasjeFormen er rar. Jeg har så mye sprengte blodkar i fjeset at jeg ser ut som jeg, jeg veit ikke jeg bare ser ikke ut![]()
Gleder meg masse til i kveld går vanligvis en gang i mnd, men pga sykdom hos meg og massøren har det blitt utsatt siden desember
Få fingeren ut, det er deg vel unt![]()
vakkert
ja greit å få det oppjepp...litt klissete etter i går
![]()
Sola er aldri hyggelig på såntTrodde jeg hadde rent hus helt til solen kom......
Det var veldig koseligKos dere![]()
Snart ryddeGod morgen jenter!!!!!
Det skal jeg åRydda, tørka støv og støvsugd mens frøkna har sovet på magen. Snart ut å trille i det deilige været. Stikke innom butikk og hente storebror![]()
God bedring til febergutten!Hjemme med febersyk gutt idag, og utrolig glad for det! Syns det lukta litt svidd her, og et kjapt søk førte til en liten bordlampe i vinduskarmen som hadde blitt avglemt i gårkveld. Innsiden av tøyskjermen hadde løsnet litt og falt inn mot lyspæren, og når jeg oppdaget det var det ikke langt ifra at den tok fyrgrøsser...
Det er fordi han er syk ellers drar han på jobb i 06:15 tiden om ikke før :/ mi sover som en sten ... Er som morenHeldigher så drar mannen på jobb 5:30.
så hun våkner ofte av alarmen hans.
Do? Spiste for mye taco i går?Det skal jeg åspent på hvor langt jeg kommer før jeg må løpe tilbake til do