Skravletråd januar

Formen er rar. Jeg har så mye sprengte blodkar i fjeset at jeg ser ut som jeg, jeg veit ikke jeg bare ser ikke ut :p
Gleder meg masse til i kveld går vanligvis en gang i mnd, men pga sykdom hos meg og massøren har det blitt utsatt siden desember :o
Få fingeren ut, det er deg vel unt :)
Da er det jammen meg på tide med massasje:-). Vel unt:-). Satser på at blodkarene oppfører seg bedre snart:-)
Ja må se p få bestilt nå:-). Må bare bestemme meg for hvilken behandling jeg vil ha:-). Så mange som frister:-)

Hjemme med febersyk gutt idag, og utrolig glad for det! Syns det lukta litt svidd her, og et kjapt søk førte til en liten bordlampe i vinduskarmen som hadde blitt avglemt i gårkveld. Innsiden av tøyskjermen hadde løsnet litt og falt inn mot lyspæren, og når jeg oppdaget det var det ikke langt ifra at den tok fyr :o grøsser...

Hjemme med febersyk gutt idag, og utrolig glad for det! Syns det lukta litt svidd her, og et kjapt søk førte til en liten bordlampe i vinduskarmen som hadde blitt avglemt i gårkveld. Innsiden av tøyskjermen hadde løsnet litt og falt inn mot lyspæren, og når jeg oppdaget det var det ikke langt ifra at den tok fyr :o grøsser...
God bedring til febergutten!
Ååå, grøss og gru! Godt du oppdaga det!!

Heldig :) her så drar mannen på jobb 5:30. :( så hun våkner ofte av alarmen hans.
Det er fordi han er syk ellers drar han på jobb i 06:15 tiden om ikke før :/ mi sover som en sten ... Er som moren :p jeg sover gjennom brannalarm jeg :O

Back
Topp