Skravletråd januar

Hjemme med febersyk gutt idag, og utrolig glad for det! Syns det lukta litt svidd her, og et kjapt søk førte til en liten bordlampe i vinduskarmen som hadde blitt avglemt i gårkveld. Innsiden av tøyskjermen hadde løsnet litt og falt inn mot lyspæren, og når jeg oppdaget det var det ikke langt ifra at den tok fyr :o grøsser...
God bedring :) å herregud så skummelt !

Det er fordi han er syk ellers drar han på jobb i 06:15 tiden om ikke før :/ mi sover som en sten ... Er som moren :p jeg sover gjennom brannalarm jeg :O
Mannen var syk i går og tirsdag. Veldig uvant når han dro på jobb idag :p
Hoho etter at jeg fikk barn våkner jeg bare noen drar i komode skuffen :p

God bedring til febergutten!
Ååå, grøss og gru! Godt du oppdaga det!!
Takktakk :)
Ja jeg tør ikke tenkte på hvordan det kunne endt, tilfeldigheter :/

Hjemme med febersyk gutt idag, og utrolig glad for det! Syns det lukta litt svidd her, og et kjapt søk førte til en liten bordlampe i vinduskarmen som hadde blitt avglemt i gårkveld. Innsiden av tøyskjermen hadde løsnet litt og falt inn mot lyspæren, og når jeg oppdaget det var det ikke langt ifra at den tok fyr :o grøsser...
Oj! Godt du merka det før det gikk galt!

God bedring til gutten!

Mannen var syk i går og tirsdag. Veldig uvant når han dro på jobb idag :p
Hoho etter at jeg fikk barn våkner jeg bare noen drar i komode skuffen :p[/mQUOTE]
Ser den :p jeg og! Merker at lillegutt sparker i magen :) men før var jeg helt dø ... Mannen måtte vekke meg for han trodde jeg var livløs i starten :p

Da er det jammen meg på tide med massasje:-). Vel unt:-). Satser på at blodkarene oppfører seg bedre snart:-)
Ja må se p få bestilt nå:-). Må bare bestemme meg for hvilken behandling jeg vil ha:-). Så mange som frister:-)
Behandleren min er syk, så det ble utsatt :(
Men da gleder jeg meg til hun blir frisk istedenfor :)
Sånn gravid massasje tror jeg det blir på meg nå neste gang :)

Så skummelt! :o

Behandleren min er syk, så det ble utsatt :(
Men da gleder jeg meg til hun blir frisk istedenfor :)
Sånn gravid massasje tror jeg det blir på meg nå neste gang :)
Så kjedelig:-/. Håper hun blir fort frisk:-). Gravidmassasje hørtes ikke feil ut:-). Lurer på om de tilbyr det der jeg har gavekort. Må sjekkes ut:-). Magen har kommet ganske godt nå

Back
Topp